AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men jeg er også redd de finner fram overvåkningskameraet eller tar dna av bæsjen så de finner ut hvem det var? Anonymkode: 11f7a...ecc Er du seriøs? Anonymkode: b70a0...d31 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men jeg er også redd de finner fram overvåkningskameraet eller tar dna av bæsjen så de finner ut hvem det var? Anonymkode: 11f7a...ecc I såfall finner DNA til maten du har spist og konkluderer med at den skyldige er en potet. Jeg tenker du får fri. 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg er også redd de finner fram overvåkningskameraet eller tar dna av bæsjen så de finner ut hvem det var? Anonymkode: 11f7a...ecc Det er selvsagt ingen sjanse for at de gjør noe sånt. Men tenk uansett over følgende, i tilfelle du skulle komme ut for noe verre en gang: Det hjelper ikke å ha DNA-profil fra hår, blod eller andre kroppsvæsker fra et åsted, hvis det ikke finnes noe å sammenlikne den med. Norsk politi har ikke noe DNA-register der man kan finne ut hvem prøven matcher med, hvis den ikke er fra en person som allerede har vært i politiets søkelys i en tidligere sak. Hvis de ikke får treff blant de som tidligere har vært innblandet i noe, må de ha noen mistenkte og få dem til å avgi prøve, for å finne ut hvem som har vært på åstedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.