Gå til innhold

Hva skjer med søvnen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Alimemaxin i 3 år. Iom at den må tas kl 20 og jeg blir døsig ganske fort byttet jeg til Imovane for et halvt år siden ca. 7,5 mg. Nå den siste måneden har jeg begynt å våkne kl 02 og 04.30 ca. Blir da liggende våken i et par timer. Skal sies at jeg trapper ned Abilify og Litium. Begynte med nedtrapping Litium for et par mnd siden.

Ny psykiater sier at Imovane er uproblematisk å bruke. Jeg har hørt at man kan bli tilvent den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
munchin skrev (6 minutter siden):

Jeg har brukt Alimemaxin i 3 år. Iom at den må tas kl 20 og jeg blir døsig ganske fort byttet jeg til Imovane for et halvt år siden ca. 7,5 mg. Nå den siste måneden har jeg begynt å våkne kl 02 og 04.30 ca. Blir da liggende våken i et par timer. Skal sies at jeg trapper ned Abilify og Litium. Begynte med nedtrapping Litium for et par mnd siden.

Ny psykiater sier at Imovane er uproblematisk å bruke. Jeg har hørt at man kan bli tilvent den.

Imovane bør vel ikke brukes hver dag, det er iallefall det jeg alltid har hørt (av leger) nettopp pga en blir tilvent den.  Bruker selv imovane, men bare av og til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...