AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kjenner på skam av at jeg blir helt på trynet satt ut av moderate fenomen. Mens Mette Marit kanskje må gjennom en lungetransplantasjon. Eller barn som dør i Afrika og barn ungdom og unge voksne som lider av fæle dødelige sykdommer. Så blir jeg helt satt ut av småting selv. Det som feiler meg er angst og den har gjort meg feig. Sier ikke andre med angst er feige, bare meg. Jeg burde kunne takle dette nå etter alle disse årene. I morgen skal jeg besøke en i familien som har lite språk og ikke kan ta til seg mat og drikke på vanlig måte. Etter en ulykke. Men selv klarer jeg ikke leve ett godt liv selv om jeg burde . Anonymkode: c6308...241 0 Siter
ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tenker at man gjerne dømmer seg selv etter de (få) tingene man ikke får til. F.eks kan det være lett for en med sosial angst å si at "jeg blir helt satt ut av noe så lite som å presentere meg selv i et møte - jeg klarer ikke DET engang" mens vedkommende kan være enormt flink med masse andre ting. De blir imidlertid ikke registrert. Det er ikke din skyld at du har angst. Og det gjør deg ikke til et dårligere menneske ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ISW skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at man gjerne dømmer seg selv etter de (få) tingene man ikke får til. F.eks kan det være lett for en med sosial angst å si at "jeg blir helt satt ut av noe så lite som å presentere meg selv i et møte - jeg klarer ikke DET engang" mens vedkommende kan være enormt flink med masse andre ting. De blir imidlertid ikke registrert. Det er ikke din skyld at du har angst. Og det gjør deg ikke til et dårligere menneske ❤️ Takk♥️ Anonymkode: c6308...241 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det som feiler meg er angst og den har gjort meg feig. Sier ikke andre med angst er feige, bare meg. Anonymkode: c6308...241 Hva er det som gjør at du spesifikt er feig når du ikke klarer ting, når andre med angst ikke er feige? Anonymkode: f2fce...ca2 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Føler på skam for ting jeg har gjort når jeg har vært syk, hovedsakelig fra da jeg slet med borderline. Men skammer meg ikke over å være syk i seg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva er det som gjør at du spesifikt er feig når du ikke klarer ting, når andre med angst ikke er feige? Anonymkode: f2fce...ca2 Fordi det er så omfattende hos meg. Får panikk for alt. Og at jeg ikke lærte å leve med det på de årene jeg gikk i behandling. Anonymkode: c6308...241 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi det er så omfattende hos meg. Får panikk for alt. Og at jeg ikke lærte å leve med det på de årene jeg gikk i behandling. Anonymkode: c6308...241 Men du er ikke alene om å ha det sånn. Hva med andre som har omfattende angst, får panikk for alt og ikke klarte å bli bedre ved behandling. Er de også feige? Anonymkode: f2fce...ca2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men du er ikke alene om å ha det sånn. Hva med andre som har omfattende angst, får panikk for alt og ikke klarte å bli bedre ved behandling. Er de også feige? Anonymkode: f2fce...ca2 Nei, men jeg føler meg feig. Jeg er en diger gubbe som får panikk for å ta heis med ett barn. Jeg fikk panikkangst i en heis i min egen oppgang med et barn i heisen. Pusta og pesa, jeg trodde det ville misforstås og gikk helt i stykker. Klarer ikke hilse på naboer det kommer bare ett lyst kvalmt hej, ser ikke folk i øya. Har så mye skam. Det er ingenting igjen av meg unntatt skam.. Tenk å måtte transplantere lunger. Da har man noe å grue seg ekte for. Anonymkode: c6308...241 0 Siter
Grendel Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Jeg synes ikke dine problemer er bagateller. Det er ikke et "i-landsproblem.". Jeg tipper alvorlig angst føles som et stort problem uansett hvor man kommer fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.