Gå til innhold

Hvilket talent skulle du ønske du hadde?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Det er ikke så mange kvinner som klarer det. De som klarer det er ofte små og spinkle.

Jeg ser ganske mange unge kvinner i 20-35 års alderen på treningssenteret som klarer det.

Men jeg er verken ung, liten eller spinkel. Har tvertimot fått en litt "kubbete" fasong de siste par årene. Som en eikekubbe, liksom,  tung og massiv 🤪

Men jeg har litt lyst til å kunne henge mer enn 7 sekunder. Så planen min etter jul er å spise mindre, spise sunt, fortsette med styrketrening,  legge inn en kondisøkt, og forhåpentligvis kvitte meg med noen kilo. Og da kunne jeg kanskje klare å løfte meg selv noen cm etterhvert 😄

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke forveksle slank med spinkel. Overvekt i form av fedme er veldig begrensende for mobilitet og egenvektstrening. Jeg har hatt BMI opp mot 30 når jeg hadde mest muskler og tok både pull ups og muscle ups.

Men til TS: Noen uker på instrument er ingenting! Det er bra, men fortsatt ikke nok til å forvente noen særlig progresjon. Å bli god på et instrument fordrer ren gidding og frasigelse av mantra av at man kan ikke kan. Du må både øve strukturert, og leke og bare tulle, legge det til side, sette opp en plan, og forkaste planen og gå tilbake til å bare tulle. Det handler ikke like mye om talent som det handler om det å gidde og å veksle mellom selvkritisk tilnærming og å ikke ta det så seriøst. De fleste forteller seg selv at de er nerds så snart de har brukt tid på noe og skynder seg tilbake til realityseriene sine.

Anonymkode: eed79...11a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...