AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvilke dager i desember er det mest folk på kjøpesentre? Og klokkeslett? Anonymkode: 8ffad...3a6 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har erfart at det er minst folk tidlig, dvs rett etter det har åpnet. Så gå så tidlig som mulig hvis du vil unngå mye folk. Det er vel mest folk på fredager og lørdager tror jeg 1 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Nå er det nok mye folk uansett når du drar. Kl 13 for noen dager siden kjørte jeg forbi kjøpesenteret og det var stappfullt på parkeringsplassen. Ei jeg snakket med dro på søndag som var og det var stappfullt før de i det hele tatt åpnet. Men uansett er det nok færre folk akkurat når det åpner eller sent på kvelden. Endret 1 time siden av Glitter 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Selv holder jeg meg lang unna kjøpesentre i disse tider. Altfor mye folk 1 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er mest folk den dagen NAV betaler ut penger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Det er mest folk den dagen NAV betaler ut penger. Flåsete. Anonymkode: 972ba...23d 0 Siter
nachnoo Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Flåsete. Anonymkode: 972ba...23d Nei. Det er en observasjon jeg har gjort i mange år. 12. desember er en ekstremt travel dag på kjøpesenteret. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Machnoo har rett. Trygdedagen var det god omsetning da jeg jobbet i fotobutikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.