Gå til innhold

Ikke noe tiltrekning og god jul

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en date helt i starten av desember. Jeg gikk på tur med en mann. Vi pratet hyggelig men jeg reagerte på at han studerte meg fra topp til tå under daten. Han ville lukte på parfymen min I nakken og var ekstremt fokusere på å granske meg. Det synes jeg var ubehagelig.  Etter daten skriver han : "takk for turen". Jeg skriver tilbake : "takk for turen selv. Det var hyggelig" prating. Det ble stille i ca 2 uker. Jeg så meg videre og skrev med nye. Plutselig kommer det en melding fra han : ønsker deg en god jul. "Jeg følte meg desverre ikke nok tiltrekning til deg. Ønsker deg masse lykke til videre" . Jeg ble paff for han hadde ikke skrevet på 2 uker . Han pleide å skrive flere ganger for dagen før møte. Kommentaren om tiltrekning gjorde meg usikker på selvbilde, men speilet han tilbake og ønsket han god jul og at jeg kjente det samme som han. Og så blokkerte jeg fyren. 

Hva tenker dere om formuleringen hans ? Og å fortelle dette 2 uker etter rett før jul? 

Anonymkode: 3574b...a07

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Jeg tenker at du bør finne en bedre datingstrategi i utgangspunktet.

Skrevet

Ingen gentleman, dette. Meldingen kombinert med oppførselen på date forteller om mangel på oppdragelse.

Anonymkode: c5a87...0e6

Skrevet (endret)

Jeg har hørt en lignende historie fra en kamerat som er på evig dating:

- Han er på en date hvor han ikke føler noen kjemi. Han vil oppføre seg ordentlig og ikke bare ghoste. Derfor skriver han etterpå at det var hyggelig, men at han ikke følte noen gnist.  Hun blir sur og svarer at det er unødvendig å gni det inn. Det blir feil uansett hva han gjør.

Jeg synes din date var mer klønete. Det går veldig lang tid og han ordlegger seg uheldig.

Er du tiltrukket av ham, forresten?

Endret av Grendel
Skrevet
Grendel skrev (21 minutter siden):

Jeg har hørt en lignende historie fra en kamerat som er på evig dating:

- Han er på en date hvor han ikke føler noen kjemi. Han vil oppføre seg ordentlig og ikke bare ghoste. Derfor skriver han etterpå at det var hyggelig, men at han ikke følte noen gnist.  Hun blir sur og svarer at det er unødvendig å gni det inn. Det blir feil uansett hva han gjør.

Jeg synes din date var mer klønete. Det går veldig lang tid og han ordlegger seg uheldig.

Er du tiltrukket av ham, forresten?

Ja mye bedre å skrive at det ikke er noe gnist enn å fokusere på tiltrekning hos meg som det ikke var nok av. Også kom meldingen etter 2 ukers stillhet. Jeg skrev at jeg følte det samme. Og sannheten er at jeg overhodet ikke følte noe som helst tiltrekning, men allikevel var det sårt å få meldingen nå når jeg skrev med nye 😊

Anonymkode: 3574b...a07

Skrevet

Jeg datet også en slik mann. Han var i 40 eller 50 årene. Han sa takk for daten, men det var nok ikke noe tiltrekning. Jeg ble ganske overrsket og litt små irritert. Så spør han, ja kjente du på noe tiltrekning da?

Riktig nok han hadde 100% rett jeg følte heller ingen tiltrekning. 

Men gir de fleste flere muligheter ettersom tiltrekning ikke alltid er noe magisk som skjer på første date. 

Jeg tror faktisk på nesten 100% av første dates jeg har vært på har det vært ingen tiltrekning. Har vært tiltrukket et par stykker, det da fordi de var veldig sexy. Men den typen tiltrekning er ikke så bra, begge var ikke bra personer å date. En voldelig, narsissiatiske trekk og den andre ønska seg noen å være i åpent forhold med. Personlighet og verdier er mye viktigere.

Jeg tror det er sånne personer, som har bestemt seg at det skal være den magiske, super romantiske se hverandre i øynene typen første date og det skal være nesten skjebnen, som sier slike ting. 

Ja ja, lykke til til dem da, for det er vanskelig prosjekt. 

Anonymkode: 8d9c8...485

Skrevet

Noen menn er bare fanatiske etter å få siste ordet, på en måte. Det er helt åpenbart at dette var en dårlig match og han hadde ikke trengt å si det; han kunne latt det passere i stillhet. Men han måtte selvsagt gni det inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...