Gå til innhold

Ikke noe tiltrekning og god jul

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Ja, det er tillat å reagere. Du avgjør hvor mye/lite han får ta av din tid i dag.

Jeg håper du kan   gå videre inn i det nye året og legge ham bak deg. Hans oppførsel er ikke verdt energien din. Og kanskje er du blitt noen erfaringer rikere og tanker om hvordan håndtere en lignende situasjon i fremtiden? Datinglivet virker kynisk for tiden... Lite tilpasset mennesker med dårlig selvtillit.

Ja, jeg prøver å legge det bak meg, men det var virkelig dårlig timing å få en sånn beskjed rett før jul. Selv om jeg egentlig ikke trodde vi kom til å møtes igjen, så har det gjort at jeg har måttet avlyse en date jeg egentlig hadde tenkt å gå på, fordi jeg rett og slett ikke orket etter den beskjeden. Det gjorde at jeg følte meg veldig liten, og det var unødvendig å si det akkurat nå. Nå må jeg liksom samle meg igjen og tenke på familie og alt mulig, før jeg orker å tenke på dating. Så ja, det var rett og slett litt hardt å få sånn rett før jul.

Anonymkode: 3574b...a07

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selv om jeg egentlig ikke trodde vi kom til å møtes igjen, så har det gjort at jeg har måttet avlyse en date jeg egentlig hadde tenkt å gå på, fordi jeg rett og slett ikke orket etter den beskjeden. Det gjorde at jeg følte meg veldig liten, og det var unødvendig å si det akkurat nå.

Det er ingen andre enn deg selv som er ansvarlig for dine egne følelser og reaksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...