Gå til innhold

«Charter-Svein» ble pågrepet av politiet og plassert i arresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Jeg er sjokkert! Det er fullstendig uforståelig at politiet arresterte meg, sier reality-kjendisen «Charter-Svein» til Dagbladet.

Onsdag ettermiddag ble han sammen med en mor og fire andre menn pågrepet av politiet i Oslo og siktet for hensynsløs adferd.

Svein Østvik, eller «Charter-Svein» som han er bedre kjent som, har de siste ukene engasjert seg i en barnevernssak som har pågått i over åtte år. 

Det førte til pågripelse, 24 timer på en glattcelle og en alvorlig siktelse. 

Vi har ikke lenger yttringsfrihet her i dette landet.

https://www.dagbladet.no/nyheter/her-blir-charter-svein-arrestert/84011446

Anonymkode: d61f5...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han der er helt rabiat ... Seriøst. Husker han under korona, herregud.

Anonymkode: 14fe2...0ac

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg vil si det er ganske hensynsløst å protestere utenfor en barnevernsinstitusjon og lage bråk der sårbare unge mennesker bor. Forstår han ble arrestert. Har ingenting med ytringsfrihet når man driver med hensynsløs atferd rett utenfor et bygg med sårbare unge mange med store traumer og vanskeligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Barnevernet er litt overivrige her på berget. Andre nasjonaliteter blir sjokkert. Men selvfølgelig finnes de mange som ikke bør ha ansvar for barn.

Anonymkode: 11450...e70

Skrevet

Jeg synes det er umulig å vurdere uten å ha sett det. Jeg håper det finnes en video av det.

De hadde tillatelse til å demonstrere. Hvis Charter Svein snakker sant var det helt urimelige oppførsel av politiet.

Jeg stoler ikke på at han fremstiller dette på en balansert måte. Jeg stoler heller ikke på at politiet alltid oppfører seg korrekt.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han der er helt rabiat ... Seriøst. Husker han under korona, herregud.

Anonymkode: 14fe2...0ac

Nåja.

Anonymkode: 3b9b9...45d

Skrevet
24 minutes ago, Grendel said:

Jeg synes det er umulig å vurdere uten å ha sett det. Jeg håper det finnes en video av det.

De hadde tillatelse til å demonstrere.

Det gjaldt for dagen etter.

"Torsdag skulle jeg til Østfold, hvor vi skulle avholde en demonstrasjon, og markere vår protest mot barnevernet."

"Dagen før den planlagte demonstrasjonen, møtte «Charter-Svein», barnas mor og fire andre menn opp ved en barnevernsinstitusjon i Bærum."

Anonymkode: 3b9b9...45d

Skrevet

Jøss, fikk oppførselen hans konsekvenser?

Anonymkode: 8a0b1...ec0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...