AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Lager ribbe for første gang, og lurer på når jeg har fått krydret den om den kan stå i kjøleskapet uten dekke over seg frem til i morgen når den skal stekes? Anonymkode: 04452...6c0 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lager ribbe for første gang, og lurer på når jeg har fått krydret den om den kan stå i kjøleskapet uten dekke over seg frem til i morgen når den skal stekes? Anonymkode: 04452...6c0 Det er det vi gjør i alle fall. Eller mannen min da, jeg kan ikke ribbe. Han tok den opp fra fryseren på fredag, så lå den kjølig til tining til søndag, da krydret han den og så lå den kjølig med salt og krydder til i dag tidlig og nå står den i ovnen. Vi skal også steke kalkunbryst i morgen og har bare en stekeovn, så derfor stekes ribba i dag. 0 Siter
Grendel Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lager ribbe for første gang, og lurer på når jeg har fått krydret den om den kan stå i kjøleskapet uten dekke over seg frem til i morgen når den skal stekes? Anonymkode: 04452...6c0 Jeg dekker den med folie, men tviler på om det er avgjørende. 0 Siter
påskelilje Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Vi skal ha ribbe andre juledag. Kjøpte den fersk i går. Skal krydre den i dag med salt og pepper (ikke noe annet vel?), og la den stå i kjøleskapet til fredag morgen. Ok det? Er ikke så veldig vant til å lage ribbe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.