Gå til innhold

Ang krydring av ribbe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lager ribbe for første gang,  og lurer på når jeg har fått krydret den om den kan stå i kjøleskapet uten dekke over seg frem til i morgen når den skal stekes? 

Anonymkode: 04452...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Lager ribbe for første gang,  og lurer på når jeg har fått krydret den om den kan stå i kjøleskapet uten dekke over seg frem til i morgen når den skal stekes? 

Det er det vi gjør i alle fall. Eller mannen min da, jeg kan ikke ribbe. Han tok den opp fra fryseren på fredag, så lå den kjølig til tining til søndag, da krydret han den og så lå den kjølig med salt og krydder til i dag tidlig og nå står den i ovnen. :) Vi skal også steke kalkunbryst i morgen og har bare en stekeovn, så derfor stekes ribba i dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg dekker den med folie, men tviler på om det er avgjørende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...