Gå til innhold

Når følelsene tar overhånd og man er trigget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser mye om at man skal «legge vekk» det man ikke får gjort noe med og sånt. Men det forandrer jo ikke de følelsesmessige reaksjonene man får på triggere eller følelser eller reelle bekymringer. Det er jo det som er problemet.

Selv om jeg aktivt prøver ikke bruke energi på alt mulig tanker så overstyrer jo de følelsesmessige og underbevisste reaksjonene 

Enig?

Anonymkode: 46d3b...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Leser mye om at man skal «legge vekk» det man ikke får gjort noe med og sånt. Men det forandrer jo ikke de følelsesmessige reaksjonene man får på triggere eller følelser eller reelle bekymringer. Det er jo det som er problemet.

Selv om jeg aktivt prøver ikke bruke energi på alt mulig tanker så overstyrer jo de følelsesmessige og underbevisste reaksjonene 

Enig?

Jeg har tro på å aktivt utsette det man ikke får gjort noe med her og nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig?

Kanskje du kan nyttiggjøre deg råd fra en nylig tråd:

Sånt er jo som regel ikke rasjonelt. Man blir trigga og så kommer føleleser

klem til deg fra en likesinnet ❤️

man må liksom bare prøve tenke en minutt om gangen og at det sikkert går over denne gangen oh

(selv om jeg sliter med noe som ikke går over . Og er også veldig reelt redd)

Anonymkode: 58bea...a5e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...