AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 8 minutes ago, knas said: Herregud. Fornektelse. Anonymkode: 30170...505 0 Siter
knas Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fornektelse. Anonymkode: 30170...505 Nei. Innlegget er bare teit i denne sammenhengen. 0 Siter
ISW Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Babette skrev (4 timer siden): Selv må jeg tilstå at jeg er svært svak for menn i ordentlige herrebukser, sånne med knapp på baklomma. Jeg synes det er sexy. Jeg lurer litt på hvor man kjøper dem. Skulle gjerne hatt noen penbukser som ikke er bomullsbukser og ikke rene dressbukser. Dressmann har noe de kaller bussbukser, men jeg antar at det ikke er bussjåfør-looken du finner sexy (eller jobben finner kledelig) 0 Siter
knas Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 ISW skrev (1 minutt siden): Jeg lurer litt på hvor man kjøper dem. Skulle gjerne hatt noen penbukser som ikke er bomullsbukser og ikke rene dressbukser. Dressmann har noe de kaller bussbukser, men jeg antar at det ikke er bussjåfør-looken du finner sexy (eller jobben finner kledelig) Hahaha, nå måtte jeg le. 🤣 1 Siter
Babette Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 ISW skrev (2 timer siden): Jeg lurer litt på hvor man kjøper dem. Skulle gjerne hatt noen penbukser som ikke er bomullsbukser og ikke rene dressbukser. Dressmann har noe de kaller bussbukser, men jeg antar at det ikke er bussjåfør-looken du finner sexy (eller jobben finner kledelig) Joda, buksene til buss - og drosjesjåfører, politi og sjøforsvar er sexy og det jeg kaller herrebukser. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 ISW skrev (3 timer siden): Jeg lurer litt på hvor man kjøper dem. Skulle gjerne hatt noen penbukser som ikke er bomullsbukser og ikke rene dressbukser. Dressmann har noe de kaller bussbukser, men jeg antar at det ikke er bussjåfør-looken du finner sexy (eller jobben finner kledelig) Her har du bukser som er billig å sexy! https://www.fernerjacobsen.no/merker/polo-ralph-lauren/herre/bukse/stretch-slim-fit-chino-pant-aviator-navy Anonymkode: a7538...073 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.