Dorthe Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 Håper alle har en så god jul som de kan, både gamle og nye nick og alle anonyme. Her er det litt julestemning ute med en cm snø og strålende sol og jeg skal snart dra til dattera mi og feire jul. 6 Siter
bibben Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 Riktig god jul til alle🎄Håper det blir en fin og harmonisk kveld👍 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 God jul 🥰 Her er det noen kuldegrader, men ikke snø. Dagen har vært fin ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 God jul! 🥰 Her har gjestene dratt og vi (ungene er her da) sitter slapt i hver vår stol og ser på mobilen og småskravler før vi skal legge oss. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 God jul🥰 Her har vertskapet lagt seg og jeg + en til sitter oppe å skravler. Har hatt en fin dag 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 God jul ! 🎄 Vi har nettopp kommet hjem fra datteren min og det ble koselig. Jeg har vært spent på kvelden, da vi skulle feire sammen med foreldrene til svigersønnen min. Jeg har aldri møtt dem før og grudde meg litt til å snakke engelsk. Det er lenge siden sist, men det gikk bedre enn forventet Til og med min gamle svigerfar har kost seg. Datteren min arrangerte julaften for første gang. Hun ga meg et glass rødvin, ba meg legge fra meg kontrollbehovet mitt og sette meg ned . Nå var det hun som skulle ha kontrollen. Jøss! , som hun overrasket meg. Hun klarte det mesterlig. Det er mange år siden jeg har vært så avslappet på en julaften 4 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Fortsatt god jul alle sammen 🎄🎅🏻🌟🕯️ 0 Siter
Vhanja Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Jeg er sent ute men håper alle har en flott romjul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.