Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle har en så god jul som de kan, både gamle og nye nick og alle anonyme.  
Her er det litt julestemning ute med en cm snø og strålende sol og jeg skal snart dra til dattera mi og feire jul. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig god jul til alle🎄Håper det blir en fin og harmonisk kveld👍

Skrevet

God jul 🥰 Her er det noen kuldegrader, men ikke snø. Dagen har vært fin ❤️

Skrevet

God jul! 🥰 Her har gjestene dratt og vi (ungene er her da) sitter slapt i hver vår stol og ser på mobilen og småskravler før vi skal legge oss. 

Skrevet

God jul🥰  Her har vertskapet lagt seg og jeg + en til sitter oppe å skravler. Har hatt en fin dag

Nicklusheletida
Skrevet

God jul ! 🎄 Vi har nettopp kommet hjem fra datteren min og det ble koselig. Jeg har vært spent på kvelden, da vi skulle feire sammen med foreldrene til svigersønnen min. Jeg har aldri møtt dem før og grudde meg litt til å snakke engelsk. Det er lenge siden sist, men det gikk bedre enn forventet :) Til og med min gamle svigerfar har kost seg. 

Datteren min arrangerte julaften for første gang. Hun ga meg et glass rødvin, ba meg legge fra meg kontrollbehovet mitt og sette meg ned . Nå var det hun som skulle ha kontrollen. Jøss! , som hun overrasket meg. Hun klarte det mesterlig. Det er mange år siden jeg har vært så avslappet på en julaften :)

Skrevet

Jeg er sent ute men håper alle har en flott romjul. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...