AnonymBruker Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 Når jeg er ekstra sliten så klør jeg mye og da spesielt under nesen og nesen renner. Hvorfor har det noen sammenheng? Begynner også å klø i spesielt i ansiktet. Gjør dere det? Anonymkode: 75d63...53a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 Det hender at jeg klør over hele kroppen, først eks på hode så armen ,så leggen så fort jeg har klødd et sted så klør det et annet sted. Skjer når jeg våkner om natten så kanskje det har sammenheng med trøtthet. Anonymkode: 55ca7...bcc 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 24.12.2025 den 22.37): Når jeg er ekstra sliten så klør jeg mye og da spesielt under nesen og nesen renner. Hvorfor har det noen sammenheng? Begynner også å klø i spesielt i ansiktet. Anonymkode: 75d63...53a Kom slitenheten eller rennende nese først?. Mine øyne og nese renner om jeg blir trett og gjespete nok. Og jeg kan gni/ta meg selv rundt øynene som en respons på det. Er det kanskje din kropp som responderer slik på slitenhet? Helt generelt: Det å ta seg i eller til ansiktet er ekstremt vanlig - det gjøres hos de fleste mennesker på ren refleks om vi blir flaue, pinlig berørt, skamfulle etc. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Ja jeg klør også over kroppen når jeg er sliten, vanlig vil jeg si. Anonymkode: e3b74...8d7 0 Siter
Grendel Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Det er vanlig å få tørr, kløende hud og irriterte slimhinner av kald luft. Kald luft er tørr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.