AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Synes dere hettegenser skal være stor eller vanlig størrelse? Oversized? Bruker det ikke til trening. Men kun får å gå hjemme eller handletur eller sånn ellers. Usikker på om jeg skal bestille en størrelse større eller akkurat den størrelsen jeg bruker. Er det kaldere å gå med store klær som flagrer eller klær som er akkurat nær kroppen? Det samme gjelder joggebukser. Store eller ikke store? Hva er penest? Anonymkode: ef2a3...107 0 Siter
ISW Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Jeg synes det er fint med hettegenser som ikke er oversized. Det samme med joggebukser. 1 Siter
sofelus Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Hei !ny her forresten. Jeg synes hettegenseren skal ha en litt stram eller vanlig fit, men det spørs jo litt på alderen din og, er du ungdom så kan du godt gå for oversized men synes det helst er noe man kan bruke hjemme. Når det kommer til joggeboksen ville jeg tatt akkuratt den størrelsen som sitter vanlig på, hvis ikke ser det slækt ut, men det spørs også litt på kroppsfasongen din. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Jeg synes ikke oversized plagg er fint uansett. 0 Siter
frosken Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes dere hettegenser skal være stor eller vanlig størrelse? Oversized? Bruker det ikke til trening. Men kun får å gå hjemme eller handletur eller sånn ellers. Usikker på om jeg skal bestille en størrelse større eller akkurat den størrelsen jeg bruker. Er det kaldere å gå med store klær som flagrer eller klær som er akkurat nær kroppen? Det samme gjelder joggebukser. Store eller ikke store? Hva er penest? Anonymkode: ef2a3...107 Jeg liker hettegensere som er ordentlig oversized. Men dersom det da er kaldt, så trenger du en singlet under for det er kaldere med store klær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Hettegensere liker jeg litt store, det er superkomformtabelt. Anonymkode: da94b...0b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Vanlig fit. Anonymkode: bfb8b...068 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.