AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Hvilke hørselvern som er både sterk støyreduserende som jeg også kan høre på radio på er bra? Bluetooth? Helst med store øreklokker som er rundt hele øret. Anonymkode: 5dd9d...f23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Jeg har prøvd slike fra 3M. De er greie, men forferdelig vanskelig bluetooth som krever at man skrur på støykanselleringen på nytt i stedet for å huske. De stod ikke ift. prisen på nesten 5000kr. Min klare abefaling er å finne et bra sett med ørepropper som apple airpods el. med grei aktiv støryreduksjon, og så bruke passivt hørselvern over det, om du er ute etter teknisk god kvalitet på lyd og brukeropplevelse. Anonymkode: ee484...a30 0 Siter
Fionys Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Ørepropper vil ikke gi samme støyreduksjon som hørselvern. Anbefaler deg å lese noen tester. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Fionys skrev (23 timer siden): Ørepropper vil ikke gi samme støyreduksjon som hørselvern. Anbefaler deg å lese noen tester. Hvilke tester da? Anonymkode: 5dd9d...f23 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.