Gå til innhold

Er det folk som er rundt 50 års-alderen som snuser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mer yngre som snuser eller er det eldre i 50 årene også? Jeg er nesten 50 år, og jeg har fått klar beskjed av folk at det tar seg ikke ut at jeg har begynt å snuse. 

Anonymkode: cf40d...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror folk i alle aldre snuser.  Jeg var eldre enn deg da jeg begynte.  Veldig mange som slutter å røyke og snuser i steden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å røyke nyttårsaften 2012. Den 3dje januar 2013 kjøpte jeg en boks med snus og begynte å snuse. Nå er jeg 52.

Snus reddet meg fra KOLS.

Anonymkode: b2b37...a7e

AnonymBruker
Skrevet

For øvrig er det gubber oppi 90 årene som snuser, som aldri har røkt. Sjeldnere med så gamle damer som snuser. Min bestefar tygde skrå. Det heller er det vel ikke mange damer som gjør.

Anonymkode: b2b37...a7e

Skrevet

Jeg har sluttet å røyke, og nå tar jeg 1 snus hver morgen for å komme på do, ble forstoppet da jeg sluttet å røyke. Er 55 år.  

Anonymkode: 94261...a6e

Skrevet

Jeg synes snusing er veldig lite pent, snusleppe er lite lekkert. Men jeg har inntrykk av at det er mange kvinner i 25-40-årsalderen som snuser?

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg synes snusing er veldig lite pent, snusleppe er lite lekkert. Men jeg har inntrykk av at det er mange kvinner i 25-40-årsalderen som snuser?

Vi legger den ikke under leppa da, det er det bare de 40- som gjør.

Skrevet
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Vi legger den ikke under leppa da, det er det bare de 40- som gjør.

Hvor gjør du av den da? Under tunga?

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg legger den på siden og det synes ikke.  Den er jo helt flat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...