AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det verste jeg har opplevd er å først være vitne til og forsøke redde, og så tro i 20-30 minutter at eget barn på 2,5 år var dødt. Handlet om et medisinsk nødtilfelle som kom som lyn fra klar himmel. Andre voksne til stede, og jeg selv prøvde å redde barnet uten reaksjon. Noen var utdannet helsepersonell og flere av oss kan grunnleggende førstehjelp, men vi fikk barnet ikke i gang. Noen klarte å få barnet til å puste igjen 40 minutter inn i forløpet. Ambulansen kom etter 50 minutter for de hadde kjørt seg bort. 4 år senere skjedde det samme på nytt med barn nummer to, denne gangen i alder av 3 år. Det eksakt samme skjedde som ved barn 1 og igjen ble det oppdaget ved en tilfeldighet. Denne gangen visste jeg på en måte hva jeg skulle gjøre pga erfaringen fra for noen år siden, så denne situasjonen løste seg innen 5 minutter, kanskje litt mer. Men etter det skrudde jeg av følelser. Anonymkode: f9e5e...63d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.