AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg og mannen skal spise pinnekjøtt med tilbehør, slappe av med en film, hente ungdommer fra fest og se fyrverkeri fra tearassen. Anonymkode: 3f3f5...746 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det blir bare mannen og jeg, hjemme i ro og fred, med hjemmelaget pizza. Kanskje rusler vi en tur kl. 18 og ser offentlig fyrverkerioppskyting og så blir det sikkert en liten tur ut på verandaen og gårdsplassen for å se fyrverkeriet ved midnatt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi skal være hjemme og spise kalkunfilet og drikke cava kokka 12 mens vi ser på fyrverkeriet fra balkongen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Besøket mitt og jeg skal først besøke datteren & co og så blir kvelden tilbrakt hos meg (besøket mitt og meg). Det blir en stille og rolig kveld her. 0 Siter
Sokk Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Jeg skal på hundefest på flyplasshotellet. Alene med hunden min. Blant masse folk og masse hunder. Jeg gruer meg veldig til å kjøre dit og til å kjøre hjem igjen. Har bestemt meg for å drikke to glass med alkoholholdig drikke totalt hele kvelden for å være helt sikker på at jeg er edru når jeg skal kjøre hjem dagen etter. Men jeg skulle gjerne drukket tett hele kvelden, for å redde meg fra den sosiale angsten jeg kjenner på for tiden. Jeg tror jeg skal nippe til et glass alkoholfritt hele tiden for å se om bare handlingen har en effekt på psyken. Jeg føler meg så stygg nå at jeg ikke egner meg på fest. Det morsomme er at jeg var livredd for hunder fra barndommen og helt frem til jeg var 28 år, mens nå liker jeg å sniffe ånden til hunden min og jeg føler meg trygg hjemme alene fordi hun er der. (Med ett unntak da jeg hadde veldig mye angst for alt for 3 år siden, da hjalp ikke hunden heller). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.