Gå til innhold

"Charter-Svein" tapte alt: Er det rettferdig at det får store økonomiske konsekvenser å utfordre en rådende konsensus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nettavisen.no/kjendis/charter-svein-jeg-havnet-pa-nav-og-er-der-fortsatt/s/5-95-2800803

Tapte alt: – Jeg havnet på Nav og er der fortsatt

"Charter-Svein" snakker ut om konsekvensene munnbindbrenningen førte med seg.

TV-personligheten mistet nemlig alle samarbeidsavtaler og TV-oppdrag kort tid etter munnbind-brenningen.

Det merket han økonomisk.

– Drepende hardt. Jeg hadde tjent rundt en million i året på ulike oppdrag. Null, niks! Tomt. Jeg havnet på Nav og er der fortsatt, forteller Østvik åpenhjertig.

Anonymkode: 82770...581

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Vi har avtalefrihet i Norge, så da har han ikke sikret seg godt nok i de avtalene han hadde. Det er hans eget problem.

AnonymBruker
Skrevet

Det var et unødvendig og idiotisk stunt. Munnbindbruk under pandemien var et livreddende tiltak, så den egoisten  kan takke seg selv.

Anonymkode: b69bb...4de

Skrevet

Det er ingen menneskerett å delta i og tjene gode penger på å delta i reality-TV. Selv han bør vel kunne tjene penger på annen måte, som andre folk Synes ikke ordet rettferdighet har noen plass her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...