Gå til innhold

ang risperidon.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det er ikke sikkert jeg tåler risperidon så godt siden rarheten ble mindre da jeg trappet ned, rarheten kunne komme av risperidon sa psykiateren og jeg tror det stemmer. Vil si jeg har klart meg bra på 2 mg og er spent på hvordan det blir med 1 mg, tenk om jeg blir bedre da? Det er jo det jeg håper på og jeg som har gått på den så lenge, kanskje det var bortkastet? Tenk om jeg virkelig klarer meg uten ap, da må det jo ha skjedd noe med meg. Men jeg har jo negative symptomer, forstår jo ikke det da og jeg er jo ikke frisk. Men hva om jeg er kvitt det psykotiske? Det går vel an å bli kvitt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går an å bli kvitt det psykotiske. 

Anonymkode: ecb00...506

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja det går an å bli kvitt det psykotiske. 

Anonymkode: ecb00...506

Ok. Da håper jeg virkelig det, før tok det ikke lang tid før jeg ble dårlig når jeg trappet ned til 2 mg. nå har det gått lang tid. 

stjernestøv
Skrevet

Og jeg ble ikke dårligere denne julen, det må jo være et godt tegn? Pleier å bli dårligere hver jul. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (20 minutter siden):

Du klarer å holde det gående 🙂

Medisinprat? Javisst :) 

Skrevet

Hvor lenge har du stått på 2 mg etter at du trappet ned?

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har du stått på 2 mg etter at du trappet ned?

Husker ikke men det er lenge nå, tror det er noen måneder siden psykiateren var her. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Husker ikke men det er lenge nå, tror det er noen måneder siden psykiateren var her. 

Og du tenker at du vil bli kvitt en rarhet om du trapper ned- ikke at du er beskyttet mot psykose?

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Medisinprat? Javisst :) 

Om nøyaktig samme tema som du startet en tråd om for et par uke siden. 

stjernestøv
Skrevet

Og du tenker at du vil bli kvitt en rarhet om du trapper ned- ikke at du er beskyttet mot psykose?

Ja har blitt kvitt noe av rarheten ved å trappe ned så helt klart, lurer på hvordan jeg er uten. Psykosen er muligens borte. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Om nøyaktig samme tema som du startet en tråd om for et par uke siden. 

Å, beklager da. Dårlig hukommelse. 

Skrevet
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Ja har blitt kvitt noe av rarheten ved å trappe ned så helt klart, lurer på hvordan jeg er uten. Psykosen er muligens borte. 

Jeg vet ikke så mye om din sykehistorie. Jeg ville rådført meg med psykiater og fastlege. 

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke så mye om din sykehistorie. Jeg ville rådført meg med psykiater og fastlege. 

Det er psykiater som har rådet meg til å trappe ned til 2 mg så til 1 mg, jeg sa jeg ville vente med 1 mg til nyåret og det ble respektert. 

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Du klarer å holde det gående 🙂

Og du klarer ikke holde deg unna de trådene 🙂

Anonymkode: 60e35...f50

Skrevet

Er det ikke en forbindelse mellom usunt kosthold og psyke? 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Er det ikke en forbindelse mellom usunt kosthold og psyke? 

Det er alltid bra å spise sunt. 

Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Det er alltid bra å spise sunt. 

Ja, kan hende det var kostholdet som har gjort meg syk. Og kjøtt er jo heller ikke bra, nei ikke vet jeg men har ikke spist sunt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja, kan hende det var kostholdet som har gjort meg syk. Og kjøtt er jo heller ikke bra, nei ikke vet jeg men har ikke spist sunt. 

Bestem deg for å lytte til psykiater og følg dens råd. Så slipper du å vingle frem og tilbake?

Skrevet

Bestem deg for å lytte til psykiater og følg dens råd. Så slipper du å vingle frem og tilbake?

Ja skal høre på han, trappe ned til 1 mg og se hvordan det går. Og følge hans råd hvis jeg blir verre, han sa jeg kunne trappe opp igjen ved behov og så kunne vi eventuelt prøve et annet ap. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...