Glitter Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ok men det vil gå over tror du? Er litt matlei så vet ikke, har spist mest sjokolade i det siste. Må lage skikkelige middager. Skulle tro det går over. Okei. Ikke bra å spise masse sjokolade nei. Og middag må man ha. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar Glitter skrev (4 minutter siden): Skulle tro det går over. Okei. Ikke bra å spise masse sjokolade nei. Og middag må man ha. Ok får satse på at det går over da. Nei det er ikke bra å leve på sjokolade, må vel handle i morgen så får kjøpe inn til middag da Orker ikke i dag med så lite søvn, håper på bedre søvn i natt. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok får satse på at det går over da. Nei det er ikke bra å leve på sjokolade, må vel handle i morgen så får kjøpe inn til middag da Orker ikke i dag med så lite søvn, håper på bedre søvn i natt. Jeg prøver å lage mat jeg har flere dager. Som chicken tandori det har jeg i tre dager. Så slipper jeg å lage mat hver dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg prøver å lage mat jeg har flere dager. Som chicken tandori det har jeg i tre dager. Så slipper jeg å lage mat hver dag. Kan jo prøve på det jeg og, mannen er jo vegetarianer så kjedelig å lage middag til bare meg. Han fikser seg selv men har tenkt å be sønnen på middag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.