AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg må altså gå på toalettet relativt ofte. Vil dette gå bort når jeg seponerer Litium? Anonymkode: 1ad31...d6c 0 Siter
Sokk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg fikk ikke denne bivirkningen av litium, så litium gjør ikke nødvendigvis at alle må tisse oftere. 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg må altså gå på toalettet relativt ofte. Vil dette gå bort når jeg seponerer Litium? Anonymkode: 1ad31...d6c Ja. På litium drikker de fleste ca 0,5l mer per døgn, og dette må selvsagt ut igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (21 minutter siden): Ja. På litium drikker de fleste ca 0,5l mer per døgn, og dette må selvsagt ut igjen. Hva med polyuri , - vil det gå over dersom litium seponeres? Anonymkode: cec6c...e2a 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, når man slutter å drikke mer enn vanlig, blir det vanskelig å fortsette å produsere like mye urin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.