Gå til innhold

Hva fikk du til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk morgenkåpe, håndsåpe og håndkrem, ullsokker, julekopp og juleskål, 1000 kr, genser,  julepynt, og julegodt. hva fikk du?

Anonymkode: 3ea9b...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av mannen fikk jeg en skreddersaks jeg ønsket meg, skinnvotter og to nydelige juletrepynter. ❤️ Ellers fikk jeg juletrepynt av sønnen (Hedvig, Harry Potters ugle ❤️), masse flotte ting som datra har laget, te, bok (som muligens skal byttes) og masse godis. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

noen fine dager med mann og barn. 

Det var fint sagt 🥰

Skrevet

Ro. Fordi vi har sluttet med gaver til godt voksne folk. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Fikk flere fine ting av ungene og min mor.

Fikk felleski av samboer. Har allerede brukt dem flere dager.

Endret av Nicklusheletida
Skrevet

Var det noen som IKKE fikk UFRED til jul? Jeg fikk to. Ønsket meg den også, da 😅

Skrevet

Perlesmykke, øredobber, toalettveske, bok, parfyme, telys-holdere osv. Masse fint❤️

Anonymkode: 27a62...bd5

Skrevet
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Var det noen som IKKE fikk UFRED til jul? Jeg fikk to. Ønsket meg den også, da 😅

*rekker opp hånda* Men en annen i selskapet fikk den da. 😄

Skrevet
Lillemus skrev (12 minutter siden):

*rekker opp hånda* Men en annen i selskapet fikk den da. 😄

Nei, folk har vel vett til å ikke gi deg bøker til jul 😅

Digresjon: Jeg savner å gi velvalgt musikk i gave. Er jo lite vits nå som alle strømmer. Nesten det samme med bøker; selv foretrekker jeg faktisk å lese på Kindle.

Skrevet
Ekstra skrev (37 minutter siden):

Nei, folk har vel vett til å ikke gi deg bøker til jul 😅

Joda! Jeg fikk en bok, men jeg vurderer å bytte den da jeg har den fra før, kan ha den på hytta da den tematisk også vil passe fint der, men tror jeg skal se om de heller har noe annet jeg kan tenke meg. :) 

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Jeg tenkte på å ønske meg den, men glemte det. Jeg skal kjøpe meg den. 

Skrevet

Ganske skrapa bankkonto. 

Anonymkode: 2cfbc...09a

Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Jeg fikk ikke! Glemte å ønske meg den. Men har snart bursdag, så da kan den stå på lista 😊

Skrevet

Jeg fikk mye fint! Ildfast firkantet form til lasagne, stor porselenbolle til å vispe ting i, slalåmvotter, penger til konsert mm 🎶🤩❤️

Skrevet

Jeg fikk en kamel og gjeteren til julekrybben min. De har jeg ønsket meg i tillegg år så jeg ble veldig glad og overrasket over at den kom.

En annen ting jeg fikk var en liten mus på ski fra Maileg. Gleder meg til å pynte med den når julen pakkes ned.

Og så fikk jeg mye annet som jeg ble veldig glad for.

Men høydepunktet var egentlig at jeg traff veldig godt med gavene jeg gav til sønn og samboer.

Skrevet
Fru2020 skrev (37 minutter siden):

Jeg fikk en kamel og gjeteren til julekrybben min. De har jeg ønsket meg i tillegg år så jeg ble veldig glad og overrasket over at den kom.

Willowtree? De er fine! Men grisedyre.

Skrevet
Lillemus skrev (17 minutter siden):

Willowtree? De er fine! Men grisedyre.

Ja, Willowtree. De er nydelige. Jeg mangler bare sekkepipespilleren så har jeg komplett krybbe inkludert stall. Jeg var så glad når jeg fikk kamelen. Jeg har fått deler til krybben i gave over en periode på tjue år tror jeg. Det har tatt lang tid. Men jeg finner stor glede i den. Men ja. Den er grisedyr. Jeg tror den er noe av det dyreste jeg har.

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Ja, Willowtree. De er nydelige. Jeg mangler bare sekkepipespilleren så har jeg komplett krybbe inkludert stall. Jeg var så glad når jeg fikk kamelen. Jeg har fått deler til krybben i gave over en periode på tjue år tror jeg. Det har tatt lang tid. Men jeg finner stor glede i den. Men ja. Den er grisedyr. Jeg tror den er noe av det dyreste jeg har.

Det er koselig å samle på noe på den måten, synes jeg. :)

Skrevet
Ekstra skrev (På 30.12.2025 den 21.44):

Jeg måtte google for å finne ut hva dette var ;) 

Men jeg fikk et par andre bøker, og bl a salatbestikk i tre som giveren hadde laget selv, krydder, honning, syltetøy, bh’er og truser, sokker, sykkeltur, puslespill og bodylotion. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...