Gå til innhold

Hvem spiser aldri potetgull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det mennesker som ikke liker potetgull av noe sort, eller aldri spiser det ut ifra religiøs eller politisk overbevisning eller lignende?   

Potetgull er så godt spesielt sørlands chips, kettle crisps ol.

Men hvis jeg ser for meg en fremtid med et liv på høyere plan. Med meditasjon, trening, gjenbruk og avfallsbevissthet, så kan jeg antagelig ikke spise sånt usunt produkt med høyt karbon avtrykk? Blir sannsynligvis mest linser og ris. 

2026 skal jeg nemlig endre meg for det bedre og forsettet begynner ved nyttår. Yes! I den forbindelse tenkte jeg på hvilken potetgullpose jeg skal kjøpe i morgen nyttårsaften og etter å ha sett et utvalg tiktok'er om mediterende mennesker fra østen (som jeg på mange måter ser opp til) undret jeg litt på om de noen gang i sine liv rører potetgull og snacks som kommer i plastikkposer. Deretter fikk jeg lyst til å dele denne tanken og spørre dere hva dere vet om saken. 

Anonymkode: a7ba7...a3c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...