Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ISW skrev (22 minutter siden): Jeg spiser kun potetgull når jeg kan ha Oscietra-kaviar, Creme fraiche, dill og gressløk til. Jeg håper du sier det hver gang noen setter frem en skål😂 0 Siter
ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Grendel skrev (9 minutter siden): Jeg håper du sier det hver gang noen setter frem en skål😂 Selvfølgelig, jeg sier med lys stemme og nesa i 20 graders vinkel bakover at "dette konsumerer jeg da virkelig aldri uten Oscietra og en Vintage Cristal champagne". Fordommene mot Oslo Vest har sin grunn vet du Endret 1 time siden av ISW 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden nachnoo skrev (1 time siden): Ja, bla det. Foretrekker vann, kaffe, te eller grønn Farris. Lever de aller fleste leger slik, tenker du? Jeg har aldri møtt en overvektig lege. Anonymkode: a0d50...c17 0 Siter
ISW Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lever de aller fleste leger slik, tenker du? Jeg har aldri møtt en overvektig lege. Anonymkode: a0d50...c17 Jeg møtte en gang en overvektig kardiolog (hjertespesialist) som røyket 40 sigaretter om dagen. Hun pleide å si "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør". 0 Siter
emilie321 Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Lever de aller fleste leger slik, tenker du? Jeg har aldri møtt en overvektig lege. Anonymkode: a0d50...c17 Jeg har møtt flere overvektige leger, men de er nok i klart mindretall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.