Gå til innhold

Hvem spiser aldri potetgull?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ISW skrev (22 minutter siden):

Jeg spiser kun potetgull når jeg kan ha Oscietra-kaviar, Creme fraiche, dill og gressløk til. 

Jeg håper du sier det hver gang noen setter frem en skål😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Grendel skrev (9 minutter siden):

Jeg håper du sier det hver gang noen setter frem en skål😂

Selvfølgelig, jeg sier med lys stemme og nesa i 20 graders vinkel bakover at "dette konsumerer jeg da virkelig aldri uten Oscietra og en Vintage Cristal champagne".

Fordommene mot Oslo Vest har sin grunn vet du :D 

Endret av ISW
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Ja, bla det. Foretrekker vann, kaffe, te eller grønn Farris.

Lever de aller fleste leger slik, tenker du? Jeg har aldri møtt en overvektig lege.

Anonymkode: a0d50...c17

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lever de aller fleste leger slik, tenker du? Jeg har aldri møtt en overvektig lege.

Jeg møtte en gang en overvektig kardiolog (hjertespesialist) som røyket 40 sigaretter om dagen. Hun pleide å si "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør".

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har møtt flere overvektige leger, men de er nok i klart mindretall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...