AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar nachnoo skrev (6 timer siden): Jeg er litt for tung. Svært glad i ekte mat 😀 Hva med å kompensere for dette ved å melde deg inn på et treningssenter? Anonymkode: d11fc...794 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva med å kompensere for dette ved å melde deg inn på et treningssenter? Anonymkode: d11fc...794 Har - på jobben. Bedre enn de fleste treningssenter 😄 Men jeg foretrekker skog/fjell. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Jeg har møtt noen overvektige leger. Et par i Norge og litt flere i utlandet. Riktig nok av litt eldre modell. Leger hører og ser nok mye på studiet tenker jeg som får de til å holde seg sunne. Anonymkode: a7ba7...a3c 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Jeg kjøper ikke potetgull selv, men om mannen kommer med en pose og tilbyr meg så kan jeg godt spise noen never for å si det sånn. Om jeg ikke begynner er det ikke noe problem, men om jeg begynner å ta en neve så er det ofte gjort da. Men jeg er mer en søtmons enn saltsnacks-type. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Lillemus skrev (4 minutter siden): Jeg kjøper ikke potetgull selv, men om mannen kommer med en pose og tilbyr meg så kan jeg godt spise noen never for å si det sånn. Om jeg ikke begynner er det ikke noe problem, men om jeg begynner å ta en neve så er det ofte gjort da. Men jeg er mer en søtmons enn saltsnacks-type. Jeg er også en søtmons, men av og til smaker det innmari godt med noe saltsnacks. Popkorn og potetgull kan jeg ha liggende lenge, men sjokolade o.l blir spist opp med en gang 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar emilie321 skrev (1 minutt siden): Jeg er også en søtmons, men av og til smaker det innmari godt med noe saltsnacks. Popkorn og potetgull kan jeg ha liggende lenge, men sjokolade o.l blir spist opp med en gang Jeg kan ha sjokolade liggende i lange tider også, om den legges i skapet på kjøkkenet, men ikke så lenge den står ved siden av godstolen min slik den gjør nå... I morgen kveld skal den flyttes til skapet på kjøkkenet og glemmes en stund. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Lillemus skrev (12 minutter siden): Jeg kan ha sjokolade liggende i lange tider også, om den legges i skapet på kjøkkenet, men ikke så lenge den står ved siden av godstolen min slik den gjør nå... I morgen kveld skal den flyttes til skapet på kjøkkenet og glemmes en stund. Da er du flink.... her forsvinner alt sånt i rekordfart🫣 0 Siter
Glitter Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar emilie321 skrev (1 time siden): Da er du flink.... her forsvinner alt sånt i rekordfart🫣 Jeg har avvent meg sjokolade totalt. Har rett og slett ikke lyst på det lenger så kjøper det aldri. Var veldig glad i det før da, men når man ikke spiser det på en stund så roer lysten seg. Kjøper lite potetgull også for den saks skyld. 2 Siter
emilie321 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Glitter skrev (2 timer siden): Jeg har avvent meg sjokolade totalt. Har rett og slett ikke lyst på det lenger så kjøper det aldri. Var veldig glad i det før da, men når man ikke spiser det på en stund så roer lysten seg. Kjøper lite potetgull også for den saks skyld. Det har jeg prøvd uten hell. Var uten sjokolade i 6 måneder og da smakte det himmelsk da jeg spiste det igjen. Har begynt å kjøpe popkorn istedenfor potetgull da det er mer hjertevennlig enn potetgull. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar emilie321 skrev (8 minutter siden): Det har jeg prøvd uten hell. Var uten sjokolade i 6 måneder og da smakte det himmelsk da jeg spiste det igjen. Har begynt å kjøpe popkorn istedenfor potetgull da det er mer hjertevennlig enn potetgull. Ok. Funker nok ikke på alle da. Ja popkorn er jo litt bedre. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.