Gå til innhold

Er det flere enn meg som har veldig respekt for leger/psykologer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og andre autoriteter ? 

Anonymkode: 3509e...ecf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med respekt? Jeg mista respekten for leger etter alle de negative møtene jeg har hatt der de har sagt og gjort grufulle ting som f. Eks å foreslå selvmordsmetoder for meg og si at jeg skal gjøre det. Jeg er ikke i psykiatrien lenger og føler meg bedre uten. 

Anonymkode: c61ca...0b4

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

f. Eks å foreslå selvmordsmetoder for meg og si at jeg skal gjøre det.

Da ser det jo ut som metoden fungerte, siden du ble frisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og andre autoriteter ? 

Anonymkode: 3509e...ecf

Nei respektere ikke de mere enn de respektere meg. Har måtte være min egen lege de siste årene og det er utrolig slitsomt når man har kun leger som trur at alt blir bedre med å trykke inn medisiner enn å lese og å lære om menneskekroppen og hjernen. Legene i dag er jo lært opp medisinsk, at medisiner er veien til bra helse, men lite om hva som skjer med kroppen. 

Skrevet (endret)

Det er jeg ikke enig i. Leger generelt vet mye om hva som skjer i kroppen, hva som skjer med kroppen. Det er da det de har lært om  og lest om i årevis.  Merkelig at du kan mene noe annet. Hva lærer man om på medisinstudiet da tror du?

Endret av Osten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...