Vendi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Nå har "nyttårsangsten" min slått til igjen. Hvert år får jeg angst for å skifte fra ett år til et annet. Vet ikke hvorfor, men tror det er noe med å forlate noe kjent for å gå over i noe ukjent. Men det er jo egentlig ikke noe mer dramatisk eller magisk ved årsskifte enn å skifte fra en dag til en annen, men likevel føles det litt sånn. Nå føles det vanskelig på flere måter, men i alle tilfeller er det vel bare til å puste videre, så kommer nok resten av seg selv. Endret 2 timer siden av Vendi 0 Siter
Ekstra Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Vendi skrev (8 minutter siden): Nå har "nyttårsangsten" min slått til igjen. Hvert år får jeg angst for å skifte fra ett år til et annet. Vet ikke hvorfor, men tror det er noe med å forlate noe kjent for å gå over i noe ukjent. Det er jo ikke noe mer dramatisk eller magisk ved årsskifte enn å skifte fra en dag til en annen, men likevel føles det litt sånn. Nå føles det vanskelig på flere måter, men i alle tilfeller er det vel bare til å puste videre, så kommer nok resten av seg selv. I den grad jeg har slike følelser er det mer på sommeren, når den dagen nærmer seg at det ikke lenger er forsommer eller høysommer; at sommeren nærmer seg slutten. Godt nytt år! 🚀 Kom på at tråden ligger på psyk, og mitt svar var vel lik på siden, men gode tanker herfra uansett. Endret 2 timer siden av Ekstra 1 Siter
Vendi Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Ekstra skrev (3 minutter siden): I den grad jeg har slike følelser er det mer på sommeren, når den dagen nærmer seg at det ikke lenger er forsommer eller høysommer; at sommeren nærmer seg slutten. Godt nytt år! 🚀 Godt nytt år til deg også 0 Siter
Livetsperle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (1 time siden): Nå har "nyttårsangsten" min slått til igjen. Hvert år får jeg angst for å skifte fra ett år til et annet. Vet ikke hvorfor, men tror det er noe med å forlate noe kjent for å gå over i noe ukjent. Men det er jo egentlig ikke noe mer dramatisk eller magisk ved årsskifte enn å skifte fra en dag til en annen, men likevel føles det litt sånn. Nå føles det vanskelig på flere måter, men i alle tilfeller er det vel bare til å puste videre, så kommer nok resten av seg selv. Ikke direkte nyttårs angst, men får mer uro/stress pga all bråket rundt nyttårsaften. Med raketter osv. jeg gleder meg til nyttår da jeg kan legge alt det andre bak meg og glede meg til nye ark og våren 🥰 0 Siter
krøll9 Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Hm. Det minner meg på at nok et år har gått, en hel del ting er ikke oppnådd, man blir eldre og står fortsatt på stedet hvil. Og er vel så isolert og sosialt ute som jeg aldri før har vært. Er altfor sliten og tynnslitt i nervene til å ville gjøre noe i morgen uansett men kjennes litt tapersk å være alene allikevel. 0 Siter
Osten Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Jeg gir beng i hele nyttårsgreia, syns det er noe overdrevent tull. 1 januar er bare en ny dag som alle andre dager for meg. Og jeg føler meg ikke som en taper fordi jeg ikke feirer nyttår og er alene som så mange andre kvelder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.