SoloSuper Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Dere som sliter med en eller flere skavanker som har gjort det litt krevende å navigere arbeidslivet; hvordan fant du jobben din? Hvilken stillingsprosent? Hvordan var prosessen? Jeg har psykiske utfordringer av den typen som ikke alltid lar seg skjule når problemene oppstår, men er faglig dyktig innenfor mitt fagfelt, men jeg sliter veldig med å vite hvordan jeg skal finne en passende jobb. Jeg har ikke veldig lyst til å bruke NAV, men jeg har også problemer som gjør meg dårlig i perioder og det må jeg nesten være klar på når jeg søker jobb, men så skammer jeg meg sånn og vil helst ikke være en person som har spesielle behov, men igjen så orker jeg ikke flere ikke-tilrettelagte jobber siden det ikke fungerer over tid. Jeg studerer nå, men jeg merker at disse tankene gnager i bakhodet. I tillegg vil jeg egentlig ut i jobb underveis i studiet for å få mer praktisk kompetanse enn det jeg får via universitetet Takk! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Fikk en stilling via NAV en gang. Men regnet ikke meg selv som noe dårligere av den grunn at jeg slet med noe. Har alltid hatt lyst på karriere. Jeg jobbet meg oppover. Og neste stillinger har jeg fått som ordinær søker. En av stillingene ble jeg headhuntet til. Nå er jeg 3 ganger utbrent. Anonymkode: 16c34...bd2 0 Siter
Sokk Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Jeg anbefaler deg å forsøke IPS. Det er et tiltak i samarbeid mellom Nav og DPS, i hvert fall her jeg bor. Jeg forholdt meg bare til min jobbspesialist. Jobbspesialistene har et stort nettverk og kan hjelpe deg med å finne en ordinær, men tilpasset jobb som kanskje ikke er utlyst. 0 Siter