AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Denne magiske dagen hvor vi later som alt blir annerledes i morgen. Skal du feire med slipset på snei med alle dine venner, eller skal du sitte hjemme alene som ellers i året? Anonymkode: f6313...abb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Begynner hos en venn, så drar vi på en klubb. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Legger meg vel klokka Åtte, har vært helt ekstremt A menneske hele jula og orker ikke tanken på å sitte oppe til tolv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vil bare sove vekk hele kvelden Hunden klikker for hver rakett, og de har allerede begynt å skyte opp her Kunne ønske jeg var helt alene, da hadde jeg kost meg med en imovane og en sobril 😂 Men siden jeg er alene har jeg i kveld fått ansvar for 3 katter, og en hysterisk hund… «du skal jo bare være hjemme, så da kan jo dyrene våre være hos deg» Kattene er det ikke noe problem med, de har det fint og trygt inne på soverommet, verre med hunden Den bråker🤬 liker ikke denne dagen Anonymkode: c6b19...0cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Vi kler oss litt halvpent og spiser en bedre middag. Ser på tv resten av kvelden. Og så tar jeg meg litt cremant i glasset. Anonymkode: e7269...b90 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.