munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Forrige gang jeg spurte fikk jeg til svar at det ikke finnes seponeringssymptomer på denne medisinen. Nå som jeg har gått fra 242 mg Litium til 168 mg kjenner jeg på økt uro, angst og selvmordstanker. Er det noe som kan forsvinne etter en stund? 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Når man slutter med medisin (seponerer) kan man oppleve to negative ting: 1. Tilbakefall av sykdommen og 2. Seponeringssymptomer, som er noe annet enn tilbakefall. Det er en reaksjon fra kroppen på at det spesifikke stoffet fjernes. Jeg mener det du beskriver er tilbakefall av symptomer på sykdommen. 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Når man slutter med medisin (seponerer) kan man oppleve to negative ting: 1. Tilbakefall av sykdommen og 2. Seponeringssymptomer, som er noe annet enn tilbakefall. Det er en reaksjon fra kroppen på at det spesifikke stoffet fjernes. Jeg mener det du beskriver er tilbakefall av symptomer på sykdommen. Takk for svar. Om man starter på AD; hvordan lenge må man forvente å vente på virkning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.