AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg er livredd for lyder, og allerede nå smeller det fra mange kanter og det skal holde på til sikkert 00.30. Vanskelig dag for meg, dette 😔 Anonymkode: a8306...cf2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er livredd for lyder, og allerede nå smeller det fra mange kanter og det skal holde på til sikkert 00.30. Vanskelig dag for meg, dette 😔 Anonymkode: a8306...cf2 Hva har du gjort før som kan hjelpe for deg nå? Anonymkode: 3f94e...aa8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er livredd for lyder, og allerede nå smeller det fra mange kanter og det skal holde på til sikkert 00.30. Vanskelig dag for meg, dette 😔 Anonymkode: a8306...cf2 Bruk headset/airpods, eller hørselsvern om du har mulighet. Anonymkode: 3c522...191 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.