AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ... og kommer seg til frisøren, kan man bli både stolt og glad 🎉 Anonymkode: 17c2a...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ... og kommer seg til frisøren, kan man bli både stolt og glad 🎉 Anonymkode: 17c2a...052 Godt jobba! Hva skulle til for å få seg avgårde? Anonymkode: 30fbc...9d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Jeg må ta noen stive drammer før jeg våger meg ut døren. Anonymkode: 0b66d...de1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg må ta noen stive drammer før jeg våger meg ut døren. Anonymkode: 0b66d...de1 Hva med kognitiv terapi? Anonymkode: 30fbc...9d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Godt jobba! Hva skulle til for å få seg avgårde? Anonymkode: 30fbc...9d8 Å ha irritert meg i flere måneder over hvor jævlig jeg ser ut på håret. Plutselig er dagen inne, og da gjelder det å smi mens jernet er varmt 🤣 Anonymkode: 17c2a...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å ha irritert meg i flere måneder over hvor jævlig jeg ser ut på håret. Plutselig er dagen inne, og da gjelder det å smi mens jernet er varmt 🤣 Anonymkode: 17c2a...052 Da tenker vi likt, vi to😂jeg var også nettopp hos frisøren. Anonymkode: 30fbc...9d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tenker vi likt, vi to😂jeg var også nettopp hos frisøren. Anonymkode: 30fbc...9d8 💕👌 Anonymkode: 17c2a...052 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.