AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er et menneske, så av og til tenker jeg dumt og av og til sier jeg dumme ting og kan til og med gjøre dumme ting. Likevel, sliter jeg med dette. Altså syntes det er vanskelig å bare "glemme" legge vekk det dumme man har sagt. Det hender jeg spiller slike scener i mitt hode om og om igjen, og skjer det om natten blir jeg søvnløs og " pisker" meg selv mentalt for å ha vært så dum. Dette gjelder ikke tull og tøys med familien, men heller slike ting jeg har sagt i forbindelse med jobb eller nye bekjentskaper, hvis jeg har ringt offentlig kontor eller annet... Jeg er fullstendig klar over at jeg bare får vondt av denne grublingen. Jeg tror hensikten er å " pugge" slik at det ikke skjer igjen. Lære via feil/skade. Det jeg har lært av å prate med andre er at jeg pisker megselv for veldig små og ubetydelige ting. Slik at noen har kalt meg perfeksjonist. Jeg er nok ikke perfeksjonist, men bare en gjennomsnittlig person som prøver å overleve i en verden som krever perfeksjon. Er det mange som har det slik? Hva er beste måten å slutte .ed dette, da det skaper en del stress. Anonymkode: d0566...2b6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.