AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har jo søkt etter svar på dette på nettet bl.a. Men lurer på om flere her har opplevd å bli utbrent og hvordan det føles til dere? Hvor lang tid det tok å bli frisk? Og om.dere når dere ble utbrent også fikk diagnoser dere egentlig kanskje ikke hører inn under? Anonymkode: 18b4a...dc7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Fikk ikke noe diagnose. Men ble aldri helt frisk igjen. Anonymkode: 2cc57...5bc 0 Siter
Sokk Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg ble «utbrent» og var borte 2-3 mnd fra jobb. Deretter jobbet jeg tilrettelagt i ca 2 mnd. Det tok noen måneder etter det igjen før jeg følte meg 100% tilbake. I ettertid har jeg fått diagnosen bipolar type 2, så nå kan jeg vel kalle en spade for en spade og si at den «utbrentheten» heller burde kalles en depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.