Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi.

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet
munchin skrev (11 minutter siden):

Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi.

Det å se andre, er en god egenskap

Skrevet
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det. Jeg kan huske helt fra jeg var barn av at jeg hadde et ekstra øye, et varmt smil og ekstra omtanke for spesielt de som hadde det litt vanskelig på skolen. 

Skrevet
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Hva er du god på?

emilie321
Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Hva er du god på?

Føler meg ikke god på noe....   annet enn å reise meg igjen etter å ha trynet. Det har jeg god trening i.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er best på å forstå mønster, finne feil og mangler, gjøre endringer/ forbedringer.

Dårligst er jeg til å ha god nok selvtillit. 

Anonymkode: 4873b...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er god på å være mislykket. En av de beste 

Anonymkode: 3c975...ba0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er god på å være mislykket. En av de beste 

Er du deprimert?

Skrevet

Jeg er best på at jeg tar ting raskt, lærer lett.

Jeg er dårligst på tålmodighet med irrasjonalitet. Jeg kunne aldri jobbet med mennesker, jeg blir altfor lett irritert på det jeg anser som irrasjonell oppførsel.

Skrevet
emilie321 skrev (8 timer siden):

Føler meg ikke god på noe....   annet enn å reise meg igjen etter å ha trynet. Det har jeg god trening i.

Du er en behagelig person. Jeg har inntrykk av at du har gode sosiale ferdigheter. Jeg tror også du har god selvdisiplin og gjennomføringsevne, alt tatt i betraktning.

emilie321
Skrevet
Grendel skrev (7 minutter siden):

Du er en behagelig person. Jeg har inntrykk av at du har gode sosiale ferdigheter. Jeg tror også du har god selvdisiplin og gjennomføringsevne, alt tatt i betraktning.

Tusen takk, det var jo fine ord.  Prøver å være slik jeg ønsker andre skal være mot meg, selvom det glipper litt innimellom. Prøver jo så godt jeg kan, men i dårligere perioder eller hvis det blir for mye for meg, så sklir ting ut. Det bør jeg jobbe med.

Skrevet

Er god på å reise meg når jeg er nede. Gang på gang. 

Jeg er dårlig på å leve sånn som jeg vil. Hemmes av angst. 

Everybody
Skrevet
Vhanja skrev (12 timer siden):

Jeg er best på at jeg tar ting raskt, lærer lett.

Jeg er dårligst på tålmodighet med irrasjonalitet. Jeg kunne aldri jobbet med mennesker, jeg blir altfor lett irritert på det jeg anser som irrasjonell oppførsel.

Du reagerte veldig når jeg sa at man lever i luksus med god psykisk helse.

Skrevet
Everybody skrev (23 minutter siden):

Jeg reagerer ofte på dine ganske ensformige innlegg om at de som er helsepersonell har perfekt helse. 

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (37 minutter siden):

Det er sant.
Det er en luksus å ha god helse både fysisk og psykisk. Noe som man egentlig ikke setter pris på før man mister det.

Skrevet

Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går. Må være meg det er noe galt med siden jeg bare er alene og ensom. Jeg skremmer folk vekk selv om jeg prøver å være en annen enn den jeg er. Er ikke så lett det der.

Everybody
Skrevet
Alba skrev (12 minutter siden):

Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går. Må være meg det er noe galt med siden jeg bare er alene og ensom. Jeg skremmer folk vekk selv om jeg prøver å være en annen enn den jeg er. Er ikke så lett det der.

Hva om du bare er deg selv og ikke prøver å være en annen?

psykedeliker
Skrevet
Alba skrev (På 2.1.2026 den 22.31):

Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går.

Det tviler jeg på, er du så god på å plage andre som du hevder ville du ha vært rekruttert av organiserte kriminelle for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...