munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (11 minutter siden): Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi. Det å se andre, er en god egenskap 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (3 minutter siden): Det å se andre, er en god egenskap Ja, det er det. Jeg kan huske helt fra jeg var barn av at jeg hadde et ekstra øye, et varmt smil og ekstra omtanke for spesielt de som hadde det litt vanskelig på skolen. 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (5 minutter siden): Det å se andre, er en god egenskap Hva er du god på? 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (2 minutter siden): Hva er du god på? Føler meg ikke god på noe.... annet enn å reise meg igjen etter å ha trynet. Det har jeg god trening i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Jeg er best på å forstå mønster, finne feil og mangler, gjøre endringer/ forbedringer. Dårligst er jeg til å ha god nok selvtillit. Anonymkode: 4873b...5bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Jeg er god på å være mislykket. En av de beste Anonymkode: 3c975...ba0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.