munchin Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar munchin skrev (11 minutter siden): Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å se andre. Dårligst er jeg i matte og geografi. Det å se andre, er en god egenskap 0 Siter
munchin Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar emilie321 skrev (3 minutter siden): Det å se andre, er en god egenskap Ja, det er det. Jeg kan huske helt fra jeg var barn av at jeg hadde et ekstra øye, et varmt smil og ekstra omtanke for spesielt de som hadde det litt vanskelig på skolen. 0 Siter
munchin Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar emilie321 skrev (5 minutter siden): Det å se andre, er en god egenskap Hva er du god på? 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar munchin skrev (2 minutter siden): Hva er du god på? Føler meg ikke god på noe.... annet enn å reise meg igjen etter å ha trynet. Det har jeg god trening i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Jeg er best på å forstå mønster, finne feil og mangler, gjøre endringer/ forbedringer. Dårligst er jeg til å ha god nok selvtillit. Anonymkode: 4873b...5bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Jeg er god på å være mislykket. En av de beste Anonymkode: 3c975...ba0 0 Siter
munchin Skrevet 2. januar Forfatter Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er god på å være mislykket. En av de beste Anonymkode: 3c975...ba0 Er du deprimert? 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Jeg er best på at jeg tar ting raskt, lærer lett. Jeg er dårligst på tålmodighet med irrasjonalitet. Jeg kunne aldri jobbet med mennesker, jeg blir altfor lett irritert på det jeg anser som irrasjonell oppførsel. 0 Siter
Grendel Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar emilie321 skrev (8 timer siden): Føler meg ikke god på noe.... annet enn å reise meg igjen etter å ha trynet. Det har jeg god trening i. Du er en behagelig person. Jeg har inntrykk av at du har gode sosiale ferdigheter. Jeg tror også du har god selvdisiplin og gjennomføringsevne, alt tatt i betraktning. 1 Siter
emilie321 Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Grendel skrev (7 minutter siden): Du er en behagelig person. Jeg har inntrykk av at du har gode sosiale ferdigheter. Jeg tror også du har god selvdisiplin og gjennomføringsevne, alt tatt i betraktning. Tusen takk, det var jo fine ord. Prøver å være slik jeg ønsker andre skal være mot meg, selvom det glipper litt innimellom. Prøver jo så godt jeg kan, men i dårligere perioder eller hvis det blir for mye for meg, så sklir ting ut. Det bør jeg jobbe med. 1 Siter
Glitter Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Er god på å reise meg når jeg er nede. Gang på gang. Jeg er dårlig på å leve sånn som jeg vil. Hemmes av angst. 1 Siter
Everybody Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Vhanja skrev (12 timer siden): Jeg er best på at jeg tar ting raskt, lærer lett. Jeg er dårligst på tålmodighet med irrasjonalitet. Jeg kunne aldri jobbet med mennesker, jeg blir altfor lett irritert på det jeg anser som irrasjonell oppførsel. Du reagerte veldig når jeg sa at man lever i luksus med god psykisk helse. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Everybody skrev (23 minutter siden): Du reagerte veldig når jeg sa at man lever i luksus med god psykisk helse. Jeg reagerer ofte på dine ganske ensformige innlegg om at de som er helsepersonell har perfekt helse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Everybody skrev (37 minutter siden): Du reagerte veldig når jeg sa at man lever i luksus med god psykisk helse. Det er sant. Det er en luksus å ha god helse både fysisk og psykisk. Noe som man egentlig ikke setter pris på før man mister det. Anonymkode: 3c975...ba0 1 Siter
Alba Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går. Må være meg det er noe galt med siden jeg bare er alene og ensom. Jeg skremmer folk vekk selv om jeg prøver å være en annen enn den jeg er. Er ikke så lett det der. 1 Siter
Everybody Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Alba skrev (12 minutter siden): Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går. Må være meg det er noe galt med siden jeg bare er alene og ensom. Jeg skremmer folk vekk selv om jeg prøver å være en annen enn den jeg er. Er ikke så lett det der. Hva om du bare er deg selv og ikke prøver å være en annen? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Alba skrev (På 2.1.2026 den 22.31): Jeg er best på å plage alle andre sånn at de går. Det tviler jeg på, er du så god på å plage andre som du hevder ville du ha vært rekruttert av organiserte kriminelle for lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.