Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som dekorerer etter sesong? Jeg skifter ut farge på gardiner, løpere og puter hver årstid.  Og så har jeg som passer til. I år er det mange snømenn og en liten mailen mus med ski og staver. Synes det er så kjekt den første tiden etter nytt skifte. Nå går det i blått her. 

Noen som tør vise bilde?

17673788037641556867045585783906.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint. :)

Jeg dekorerer likt hele året bortsett fra jula jeg. Men synes det er veldig koselig med innebelysning i mørketiden. 

Nicklusheletida
Skrevet
Fru2020 skrev (28 minutter siden):

Er det bare meg som dekorerer etter sesong? Jeg skifter ut farge på gardiner, løpere og puter hver årstid.  Og så har jeg som passer til. I år er det mange snømenn og en liten mailen mus med ski og staver. Synes det er så kjekt den første tiden etter nytt skifte. Nå går det i blått her. 

Noen som tør vise bilde?

Så koselig du har det :) Jeg skifter ikke ut gardiner. Kun duk på spisebordet og trekk på et par puter i sofaen. Det er fortsatt jul hos oss både på hytta og hjemme. Nå er jeg på hytta og er usikker på om jeg er tør å legge ut bilde. Dette som er hjemmefra er nok ganske ufarlig å legge ut. 

20251225_114653.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (38 minutter siden):

Noen som tør vise bilde?

Så koselig, er brikken fra Jysk?

Anonymkode: 839ae...6f4

Skrevet

Hos meg er det halloween hele året, og dekoren tar husdyrene seg av.

Nicklusheletida
Skrevet
Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Så koselig du har det :) Jeg skifter ikke ut gardiner. Kun duk på spisebordet og trekk på et par puter i sofaen. Det er fortsatt jul hos oss både på hytta og hjemme. Nå er jeg på hytta og er usikker på om jeg er tør å legge ut bilde. Dette som er hjemmefra er nok ganske ufarlig å legge ut. 

20251225_114653.jpg

Og årsaken til at jeg tok bildet er fordi jeg fikk reinsdyrene av min mor, så måtte sende henne bilde. Hun er garantert ikke her 😀

Skrevet
psykedeliker skrev (13 minutter siden):

Hos meg er det halloween hele året, og dekoren tar husdyrene seg av.

Har du mange husdyr eller er det hybelkaniner du prater om 

Anonymkode: 391f6...4ec

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Noen som tør vise bilde?

Så fint! Jeg har tre andre figurer fra Kähler i serien med det rådyret, de står fremme hele året. :) Mest fordi de matcher sofakroken. Ellers har jeg fått så utrolig mye fint som datra har laget til meg og det klarer jeg bare ikke å pakke bort så mye av det står fremme hele året (bortsett fra julekrybba og juletrepynten da). Til jul nå fikk jeg bl.a. et lite juletog hun har laget til meg med lokomotiv og 2 vogner - det er så nydelig og søtt at jeg rett og slett ikke klarer å pakke det ned!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du mange husdyr eller er det hybelkaniner du prater om 

Ser for meg at hybelen hans er full av kranier

Anonymkode: 37dd4...e18

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde vært noe! Får se om jeg finner noen neste gang de graver borti gaten her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Anonymkode: 37dd4...e18

Ja siden han har halloween hele året må det være kranier og skjeletter som henger ned fra taket 👻

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...