Nicklusheletida Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Fru2020 skrev (5 timer siden): Det jeg har aller mest lyst på er Georg Jensen sin juleduk til spisebordet. Den røde med julehjerter på. Den er utrolig flott🤩 Den er kjempefin Ser ut til å være i god kvalitet også. Jeg har også tittet på den, men den er i en annen rødfarge enn det jeg ellers har. Det ble til at jeg kjøpte meg ny duk ( plommerød/ burgunderrød) i metervare i steden. 0 Siter
Ekstra Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Fru2020 skrev (1 time siden): De koster masse ja. Helt enig. Hvis jeg skal kjøpe duken engang må jeg nok spare en stund. Lurte på hva det var, og måtte google, nå er den på salg 😊 https://www.georgjensen-damask.no/products/juletreteppe-christmas-50-gold-red 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Ekstra skrev (2 minutter siden): Lurte på hva det var, og måtte google, nå er den på salg 😊 https://www.georgjensen-damask.no/products/juletreteppe-christmas-50-gold-red Denne er ikke til spisebord. 130x 130. Den er til å ha under juletreet. 0 Siter
Ekstra Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nicklusheletida skrev (32 minutter siden): Denne er ikke til spisebord. 130x 130. Den er til å ha under juletreet. Skjønte det. Juleteppe ble også nevnt over her, men det var kanskje morsan. 1 Siter
påskelilje Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Lillemus skrev (9 timer siden): Jøss. Selv jeg har hlrt om Georg Jensen! Har en gullfarget fugl, juletrepynt, av ham faktisk, fikk den av min tante en gang, den er veldig fin. Hm... når til og med DU har hørt om ham, innser jeg at jeg er meeeget skranten når det gjelder interiør 😁😄🤪 0 Siter
Lillemus Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden påskelilje skrev (26 minutter siden): Hm... når til og med DU har hørt om ham, innser jeg at jeg er meeeget skranten når det gjelder interiør 😁😄🤪 Nemlig! 😂 Det sier litt ass! 1 Siter
Fru2020 Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Den er kjempefin Ser ut til å være i god kvalitet også. Jeg har også tittet på den, men den er i en annen rødfarge enn det jeg ellers har. Det ble til at jeg kjøpte meg ny duk ( plommerød/ burgunderrød) i metervare i steden. De har denne grønn også. Jeg har såååå lyst på den... Ekstra skrev (1 time siden): Lurte på hva det var, og måtte google, nå er den på salg 😊 https://www.georgjensen-damask.no/products/juletreteppe-christmas-50-gold-red Jeg har mest lyst på duken, men det er det samme mønsterer. Synes det blir for dyrt på salg også jeg 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Fru2020 skrev (27 minutter siden): De har denne grønn også. Jeg har såååå lyst på den... Jeg har mest lyst på duken, men det er det samme mønsterer. Synes det blir for dyrt på salg også jeg Nå ser jeg at de har fått den inn i en mørkere rødfarge også. Den som heter Golden red. Ca 1000 kr i avslag i str 270 cm. Forsatt dyr duk, men så er dette en duk du sikkert kan ha i mange år fremover. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Lillemus skrev (3 timer siden): Nemlig! 😂 Det sier litt ass! Hahaha 😁😁😁 0 Siter
Fru2020 Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Nå ser jeg at de har fått den inn i en mørkere rødfarge også. Den som heter Golden red. Ca 1000 kr i avslag i str 270 cm. Forsatt dyr duk, men så er dette en duk du sikkert kan ha i mange år fremover. Lurt litt på om jeg skal sette den på ønskelisten til bryllupet neste år. Det er jo en mulighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.