AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Hva er finest av Emmi eller Anni ? Anonymkode: 49931...f46 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er finest av Emmi eller Anni ? Anonymkode: 49931...f46 Jeg ville valgt en annen stavemåte og gått for Annie. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Lillemus skrev (2 timer siden): Jeg ville valgt en annen stavemåte og gått for Annie. Jeg også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Lillemus skrev (10 timer siden): Jeg ville valgt en annen stavemåte og gått for Annie. Glitter skrev (7 timer siden): Jeg også. Men uttaler man det ikke som Annie med alle bokstaver? Anonymkode: 49931...f46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men uttaler man det ikke som Annie med alle bokstaver? Anonymkode: 49931...f46 Bare noen steder i Nord-Norge som jeg vet om Anonymkode: 3f75c...ec1 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men uttaler man det ikke som Annie med alle bokstaver? Anonymkode: 49931...f46 Nei, jeg ville fremdeles uttalt det "Anni", men synes det er mye penere skrevet med e til slutt, altså Annie. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men uttaler man det ikke som Annie med alle bokstaver? Anonymkode: 49931...f46 Kan uttales både som AnniE og Annie. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare noen steder i Nord-Norge som jeg vet om Anonymkode: 3f75c...ec1 Lillemus skrev (3 timer siden): Nei, jeg ville fremdeles uttalt det "Anni", men synes det er mye penere skrevet med e til slutt, altså Annie. Glitter skrev (3 timer siden): Kan uttales både som AnniE og Annie. Vet noen uttaler det som Ænni også. Det synes jeg ikke noe om når man bor i Norge. Anonymkode: 49931...f46 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.