AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:24 Skrevet lørdag kl 17:24 Her er det kun 3 dager. Anonymkode: 57249...5d1 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 18:07 Skrevet lørdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Her er det kun 3 dager. Anonymkode: 57249...5d1 Det korteste jeg har vært innlagt er 14 dager og det lengste 5 måneder. Hva var/er problemstillingen din? Alvorlig depresjon var min. 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 18:08 Skrevet lørdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Her er det kun 3 dager. Anonymkode: 57249...5d1 Jeg vet ikke noe om hva som er vanlig for øvrig. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet lørdag kl 18:18 Skrevet lørdag kl 18:18 Jeg har fått inntrykk av at det vanligste er 1-3 måneder. 0 Siter
Fru2020 Skrevet lørdag kl 18:29 Skrevet lørdag kl 18:29 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (9 minutter siden): Jeg har fått inntrykk av at det vanligste er 1-3 måneder. Oi. Det var lenge. På mitt gamle dps var det en uke. På mitt nye to uker. Men har man mer alvorlige plager som psykose og alvorlig spiseproblematikk blir man jo ofte lengre. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet lørdag kl 18:40 Skrevet lørdag kl 18:40 Fru2020 skrev (2 minutter siden): Oi. Det var lenge. På mitt gamle dps var det en uke. På mitt nye to uker. Men har man mer alvorlige plager som psykose og alvorlig spiseproblematikk blir man jo ofte lengre. Ja, det er kanskje det? Men jeg synes det er bra at man får muligheten til å bli så lenge man trenger det da. De fleste av gangene jeg har vært innlagt hadde f.eks en uke ikke vært nok til å gjøre noe forskjell for min del. 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 18:58 Skrevet lørdag kl 18:58 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (17 minutter siden): Ja, det er kanskje det? Men jeg synes det er bra at man får muligheten til å bli så lenge man trenger det da. De fleste av gangene jeg har vært innlagt hadde f.eks en uke ikke vært nok til å gjøre noe forskjell for min del. Kan jeg spørre om hva som var problemstillingen din og hvilken hjelp du fikk den uken? 0 Siter
nachnoo Skrevet lørdag kl 19:27 Skrevet lørdag kl 19:27 Svaret er at det avhenger av diagnose/tilstand. 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 19:42 Skrevet lørdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er det kun 3 dager. Anonymkode: 57249...5d1 Hvor har du fått den informasjonen fra? Hva får man egentlig behandlet på 3 dager? 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 20:37 Skrevet lørdag kl 20:37 Alba skrev (3 minutter siden): Tre til fem dager er det her. Men det spørs vel helt på hva det gjelder? 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet lørdag kl 21:01 Skrevet lørdag kl 21:01 munchin skrev (1 time siden): Kan jeg spørre om hva som var problemstillingen din og hvilken hjelp du fikk den uken? Det har for det meste vært depresjoner som har vært problemstillingen og hjelpen har bestått av hjelp til å holde på rutiner som å få i seg mat, døgnrytme, komme seg ut osv, også endring i medisiner enkelte ganger. 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 21:06 Skrevet lørdag kl 21:06 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (5 minutter siden): Det har for det meste vært depresjoner som har vært problemstillingen og hjelpen har bestått av hjelp til å holde på rutiner som å få i seg mat, døgnrytme, komme seg ut osv, også endring i medisiner enkelte ganger. Har innleggelsene vært til hjelp slik at du fungerte bedre da du kom hjem? 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet lørdag kl 21:09 Skrevet lørdag kl 21:09 munchin skrev (1 minutt siden): Har innleggelsene vært til hjelp slik at du fungerte bedre da du kom hjem? Ja. 0 Siter
munchin Skrevet lørdag kl 21:17 Skrevet lørdag kl 21:17 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (7 minutter siden): Ja. Så bra🙌 0 Siter
Alba Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden munchin skrev (På 3.1.2026 den 21.37): Men det spørs vel helt på hva det gjelder? Det vet jeg ikke. Men det er mye kortere nå enn for noen år siden. 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ca 40% av innleggelsene varer under 9 døgn, mens ca 25% varer over en måned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.