Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av menn på dating apper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som de fleste bare prøver å lure deg til å snakke om og ha sex/ sexkos? 

Ikke noe dypere, bare sex? 

Stemmer dette? 

Man får jo fort bilder/video og tema blir vridd til sex hele tida. 

Holder meg unna sånne apper jeg etter at jeg skjønte at nesten ingen er egentlig interessert i å bli kjent, at det bare er en " runk" for de. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg traff mannen i mitt liv på nettet for 20 år siden. ❤️ Men ja, det er mye rart der ute og det er sikkert mer i dag enn det var den gangen. Og selv den gangen gikk det som regel ikke mer enn en mail eller to før de spurte etter bh-størrelsen min, liksom. Man må sile grundig og være veldig skeptisk, for det finnes gullkorn der ute også.

Skrevet

Jeg traff også min mann online – på en datingapp for drøyt ti år siden. Jeg kan skriver under på at det er mye rart der ute, og mange overfladiske, men at det også finnes gullkorn. 

Skrevet

Har godt inntrykk av mange av dem jeg kommer i kontakt med. Men blir bare samling av match og chat til jeg ghoster dem igjen. Aldri opplevd noe upassende fra noen i appen. 

Eneste latterlige er likes fra menn som er 15-20 år eldre enn meg. Hva faen er det de innbiller seg. Skulle ønske det gikk an å sende "dislike" tilbake. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...