wrimle Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det virker som de fleste bare prøver å lure deg til å snakke om og ha sex/ sexkos? Ikke noe dypere, bare sex? Stemmer dette? Man får jo fort bilder/video og tema blir vridd til sex hele tida. Holder meg unna sånne apper jeg etter at jeg skjønte at nesten ingen er egentlig interessert i å bli kjent, at det bare er en " runk" for de. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg traff mannen i mitt liv på nettet for 20 år siden. ❤️ Men ja, det er mye rart der ute og det er sikkert mer i dag enn det var den gangen. Og selv den gangen gikk det som regel ikke mer enn en mail eller to før de spurte etter bh-størrelsen min, liksom. Man må sile grundig og være veldig skeptisk, for det finnes gullkorn der ute også. 0 Siter
morsan Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg traff også min mann online – på en datingapp for drøyt ti år siden. Jeg kan skriver under på at det er mye rart der ute, og mange overfladiske, men at det også finnes gullkorn. 0 Siter
krøll9 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har godt inntrykk av mange av dem jeg kommer i kontakt med. Men blir bare samling av match og chat til jeg ghoster dem igjen. Aldri opplevd noe upassende fra noen i appen. Eneste latterlige er likes fra menn som er 15-20 år eldre enn meg. Hva faen er det de innbiller seg. Skulle ønske det gikk an å sende "dislike" tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.