Angstlei Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Etter jeg «møtte veggen» i jobbtrening og måtte slutte så har jeg vært konstant nervøs. Prøver å bare akseptere det, som visstnok er den riktige kuren, men når det føles ut som jeg ligger helt på toppen av hva jeg klarer hele tiden er det ikke lett. Mulig det blir bedre til uken da det blir vanlige hverdager med aktivitet. Men skulle så gjerne taklet helger bedre. Er så mye tankespinn. Savner å ikke være alene hjemme. Var så lenge vant til å bo med mor og bror, kjenner veldig på det nå. Skjønner jeg må fylle livet med mer, men nå føles alt håpløst. Skal til legen i morgen og høre om han kan søke meg til psykolog for kognitiv behandling, eventuelt antidepressiva. Til andre som ikke liker å være alene hjemme, men må det. Hva gjør dere for å gjøre det lettere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Angstlei skrev (52 minutter siden): Etter jeg «møtte veggen» i jobbtrening og måtte slutte så har jeg vært konstant nervøs. Prøver å bare akseptere det, som visstnok er den riktige kuren, men når det føles ut som jeg ligger helt på toppen av hva jeg klarer hele tiden er det ikke lett. Mulig det blir bedre til uken da det blir vanlige hverdager med aktivitet. Men skulle så gjerne taklet helger bedre. Er så mye tankespinn. Savner å ikke være alene hjemme. Var så lenge vant til å bo med mor og bror, kjenner veldig på det nå. Skjønner jeg må fylle livet med mer, men nå føles alt håpløst. Skal til legen i morgen og høre om han kan søke meg til psykolog for kognitiv behandling, eventuelt antidepressiva. Til andre som ikke liker å være alene hjemme, men må det. Hva gjør dere for å gjøre det lettere? Har du noe du vanligvis liker å gjøre? Gå tur, trene, lese, lytte til musikk, håndarbeid e.l. Ta opp igjen interessen- litt etter litt. Anonymkode: 9fd76...05d 0 Siter
Angstlei Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du noe du vanligvis liker å gjøre? Gå tur, trene, lese, lytte til musikk, håndarbeid e.l. Ta opp igjen interessen- litt etter litt. Anonymkode: 9fd76...05d Var ute å gikk en tur med en kamerat, selv om han ble med opp en tur så kom nervene veldig når jeg kom inn. Vet jeg overtenker alt dette, er bare så sterke følelser. Skal begynne med trening igjen. Høres veldig klisjeaktig ut, men jeg må på en måte lære å leve ett mer normalt liv. Liker også å skru, mekke. Alt fra klokker til biler og små elektronikk. Hadde alltid ødelagte mobiler jeg kjøpte på finn liggende får å fikse når angsten var ille. Får prøve å ta opp mer av det. Lå på sofaen og så på tv 12 timer i går, ikke rart kroppen sier ifra med angst da kanskje 0 Siter
krøll9 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Angstlei skrev (4 timer siden): Etter jeg «møtte veggen» i jobbtrening og måtte slutte så har jeg vært konstant nervøs. Prøver å bare akseptere det, som visstnok er den riktige kuren, men når det føles ut som jeg ligger helt på toppen av hva jeg klarer hele tiden er det ikke lett. Mulig det blir bedre til uken da det blir vanlige hverdager med aktivitet. Men skulle så gjerne taklet helger bedre. Er så mye tankespinn. Savner å ikke være alene hjemme. Var så lenge vant til å bo med mor og bror, kjenner veldig på det nå. Skjønner jeg må fylle livet med mer, men nå føles alt håpløst. Skal til legen i morgen og høre om han kan søke meg til psykolog for kognitiv behandling, eventuelt antidepressiva. Til andre som ikke liker å være alene hjemme, men må det. Hva gjør dere for å gjøre det lettere? Se om du lar deg påvirke av musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.