påskelilje Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Jeg har sannelig overgått meg selv denne uka, og har vel ingen planer om å fortsette på dette viset når hverdagen starter i morgen 😄 Men det er jo moro å merke at fysisk aktivitet prioriteres når helsa er god og jeg har god tid: Mandag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time, hovedsakelig bein og rygg, balansetrening mtp slalåm Onsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1,5 time, hovedsakelig armer og bryst, men også litt bein. Torsdag: Tur i skogen med mannen, 6,5 km. Lørdag: Tur i skogen med mannen, 8,3 km. Søndag: Tur i skogen med mannen, 7 km + 1 time styrketrening på treningssenteret, armer og bryst. Lastet ned en app i dag som heter Strong. Tenkte jeg skulle logge alle øvelsene der i stedet for i notatet på mobilen, slik jeg har gjort det siste årene. Fant ikke alle øvelsene jeg gjør der, så jeg må finne ut av om jeg kan legge til andre øvelser. Dere andre da? 5 Siter
Grendel Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Jeg har ikke rukket så mye siden sist, men jeg har løpt på tredemølle en gang og tatt en runde med styrketrening 🎉 5 Siter
påskelilje Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Grendel skrev (12 timer siden): Jeg har ikke rukket så mye siden sist, men jeg har løpt på tredemølle en gang og tatt en runde med styrketrening 🎉 Men det er jo en fin start på det nye året 🌟🌟🌟 1 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Jeg har akkurat begynt å være mer aktiv, går mest tur nå da men håper på å bli bedre på å trene styrke og jogge etter hvert. Har planer om å bruke treningsklokka mer også 😊 Mandag: Romaskin, rodde 600 m + styrkeøvelser. Onsdag: To turer på tilsammen ca 1 time. Torsdag: Fjelltur, husker ikke tid eller km, men ca 1 time. Lørdag: Tur på ca 6 km, brukte 1 time. 1 Siter
Grendel Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar påskelilje skrev (7 timer siden): Men det er jo en fin start på det nye året 🌟🌟🌟 Du er jo veldig seriøs med styrketreningen! Jeg trenger en boost der. Jeg er litt avhengig av å løfte meg selv etter håret. Jeg var litt euforisk på byturen etter løpet i høst og tenkte høyt om å prøve helmaraton 2026. Det blit jeg stadig konfrontert med selvfølgelig. Jeg må i såfall vende meg til å jogge 30+ km i uka over en periode uten å få alvorlig vondt noe sted. Det betyr nok 4 økter i uka. Det er mer sannsynlig at kroppen takler det hvis jeg tar an en del kg. Orker jeg dette her? Er det verd det? Er det smart? Nei...vi får se. Hadde jeg hatt mindre peiling ville jeg vært mindre skeptisk. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Jeg har hatt en lang jul og nyttårshelg med mye skigåing og er fornøyd med det. Det ble slik jeg håpet på. Litt harde og isete løyper de første dagene, ble bedre da vi fikk påfyll av snø. 2 Siter
påskelilje Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg har hatt en lang jul og nyttårshelg med mye skigåing og er fornøyd med det. Det ble slik jeg håpet på. Litt harde og isete løyper de første dagene, ble bedre da vi fikk påfyll av snø. Herlig! Vi fikk ikke vært noe på ski i jula. Men nå kommer snøen her sør, så vi håper på første lille skitur til helga! Og så skal vi ha en langhelg på Hafjell om et par uker - det blir herlig! 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar påskelilje skrev (1 minutt siden): Herlig! Vi fikk ikke vært noe på ski i jula. Men nå kommer snøen her sør, så vi håper på første lille skitur til helga! Og så skal vi ha en langhelg på Hafjell om et par uker - det blir herlig! Jeg fikk brukt de nye felleskiene jeg fikk til jul . At jeg ikke har skjønt det før. Det var så mye lettere å komme seg oppover på isete føre. 3 Siter
Ekstra Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Har allerede vært tre ganger på styrketrening på SATS i 2025 😲 Skulle heller vært på ski. 4 Siter
påskelilje Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Ekstra skrev (18 minutter siden): Har allerede vært tre ganger på styrketrening på SATS i 2025 😲 Skulle heller vært på ski. Mener du 2026 😄? 0 Siter
Ekstra Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar påskelilje skrev (1 time siden): Mener du 2026 😄? Hahaha. Har vent meg til at det digitale fikser sånt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.