krøll9 Skrevet mandag kl 11:04 Skrevet mandag kl 11:04 (endret) Sov ikke i natt men klarte fint følge med på nettforelesning og delta. Men nå har jeg prøvd en time å sovne til en podkast som omhandler noe fagstoff. Faller ikke helt i søvn men driver og dikter opp bilder og handlinger blandet sammen med audio inputen på en helt merkelig måte. Er ikke bekymret over å lage slike bilder i halvsøvne. Det er visst ganske vanlig i overgangen mellom våken og søvn. Men må si jeg blir imponert over hjernens utholdenhet her nå. Er det mulig å være så bastant på å ikke skru av? Slår jeg av audioinputen blir det for kjedelig så da våkner jeg, men så engasjerer jeg meg så i innholdet at jeg ikke sovner 😆 Tør nesten ikke håpe på det, men får jeg en aldri så liten high her nå start så blir jeg fornøyd..dessverre kjennes jeg sliten uten selv om hjerne og kropp er aktivert og jeg i teorien kunne hoppet opp igjen og gjort et eller annet produktivt. Men dessverre kjennes det ikke ut som jeg er upåvirket av søvnmangel slik det burde vært ut fra boka. Hvor sannsynlig tror dere det er at dette vil utvikle seg videre? Endret mandag kl 11:07 av krøll9 0 Siter
Vendi Skrevet mandag kl 14:21 Skrevet mandag kl 14:21 krøll9 skrev (3 timer siden): Hvor sannsynlig tror dere det er at dette vil utvikle seg videre? For å være ærlig har jeg i det siste tenkt at du er hypoman for tiden. Jeg synes du har vært veldig produktiv med tekster her inne (lage tråder, skrive innlegg og svare andre). Og så synes jeg å merke en viss irritabilitet i dem også. Kombinert med at du nesten ikke sover. 0 Siter
krøll9 Skrevet mandag kl 19:52 Forfatter Skrevet mandag kl 19:52 Jeg håper du har rett. Det kjennes litt lovende ut.Men samtidig så er det også helt klare tendenser mot en sånn møkkings blanding som munner ut i kaos og ingenting. Har rablet ned nok i dag tror jeg og skal se på andre temaer å fordype meg i. Ypperlig form til å studere i egentlig. Sitter fortsatt med den tråden i hodet fra her om dagen om at en ikke bør være for mye i sin egen boble men heller se utover. Gjør en sykt dårlig jobb hittil. Hadde jeg vært en slags hjelpetelefon nå så skulle jeg vist at jeg kan sette meg 100% inn i noen andre istedenfor, uten det der med å nevne hendelser fra eget liv. Det hører ikke til en mer profesjonell rolle. Men er det ikke hyggelig å vite at noen biter seg merke i det dere skriver her inne da? Har jo fått et helt nytt mål på et område jeg trenger forbedring. Jeg jeg jeg. Er det ikke slik at hvis man skriver "jeg" et visst antall ganger ila er avsnitt så er man selvopptatt eller viser tegn til narcisisme. Det er lettere å ikke stadig skrive "jeg" i en tråd som handler om et tema utenfor et selv. Men var kanskje også noe av poenget. Kommer man unna med "en" eller "man" når man fortsatt helt åpenbart snakke ut fra en subjektiv opplevelse eller oppfatning 😵💫 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.