AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:32 Skrevet mandag kl 18:32 Er det slik at de mellom legene er konkurranse hvem som har studert i Norge og hvem som har studert i utlandet? At norsk utdanning står høyest i kurs? Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 18:40 Skrevet mandag kl 18:40 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det slik at de mellom legene er konkurranse hvem som har studert i Norge og hvem som har studert i utlandet? At norsk utdanning står høyest i kurs? Anonymkode: ecb49...0d9 Høyest i kurs på hvilken måte ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 Skrevet mandag kl 19:00 Nicklusheletida skrev (19 minutter siden): Høyest i kurs på hvilken måte ? At man har høyest status. Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 19:10 Skrevet mandag kl 19:10 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At man har høyest status. Anonymkode: ecb49...0d9 Det kan jeg ikke tenke meg. Det som betyr noe er vel hvordan du skjøtter jobben din etter at du er ferdig med studiene. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:14 Skrevet mandag kl 19:14 Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Det kan jeg ikke tenke meg. Det som betyr noe er vel hvordan du skjøtter jobben din etter at du er ferdig med studiene. Ja, kanskje det er slik det er. Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 Skrevet mandag kl 19:15 Det har stort sett vært lettere å komme inn i utlandet, så blant de av mine venner som er leger, var det de med best karakterer som kom inn her i Oslo. De andre dro til Ungarn og Polen. Anonymkode: 25b4e...d64 1 Siter
slabbedask Skrevet mandag kl 19:17 Skrevet mandag kl 19:17 6 minutes ago, Nicklusheletida said: Det kan jeg ikke tenke meg. Det som betyr noe er vel hvordan du skjøtter jobben din etter at du er ferdig med studiene. Vet ikke hvordan det er med leger, men har registrert at noen tannlegekontorer legger vekt å at alle deres tannleger er utdannet i Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:26 Skrevet mandag kl 19:26 slabbedask skrev (7 minutter siden): Vet ikke hvordan det er med leger, men har registrert at noen tannlegekontorer legger vekt å at alle deres tannleger er utdannet i Norge. Jeg la også merke til at min tidligere behandler skrev på nettsiden sin at han var utdannet i Oslo. Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 19:29 Skrevet mandag kl 19:29 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det har stort sett vært lettere å komme inn i utlandet, så blant de av mine venner som er leger, var det de med best karakterer som kom inn her i Oslo. De andre dro til Ungarn og Polen. Anonymkode: 25b4e...d64 Eller Danmark Min datter dro til Danmark. På den tiden måtte man vel ha 5,3 i Danmark, mener jeg å huske. Danmark ble valgt i steden for å begynne å ta opp fag. 1 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 19:31 Skrevet mandag kl 19:31 Jeg har en kompis som er lege. Han mener det ikke spiller noen rolle hvor man er utdannet og at alt over 5 i snitt er nevrose uansett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 Skrevet mandag kl 19:31 Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Eller Danmark Min datter dro til Danmark. På den tiden måtte man vel ha 5,3 i Danmark, mener jeg å huske. Danmark ble valgt i steden for å begynne å ta opp fag. Er hun ferdig utdannet nå? Så flink hun er👏 Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:32 Skrevet mandag kl 19:32 Grendel skrev (Akkurat nå): Jeg har en kompis som er lege. Han mener det ikke spiller noen rolle hvor man er utdannet og at alt over 5 i snitt er nevrose uansett. Nevrose😅 Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 19:37 Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er hun ferdig utdannet nå? Så flink hun er👏 Anonymkode: ecb49...0d9 Det er en stund siden det. Jobber på kirurgisk avdeling på sykehus. Hun virkelig elsker jobben sin, så ingen tvil om at det var et riktig valg. 1 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 19:38 Skrevet mandag kl 19:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nevrose😅 Anonymkode: ecb49...0d9 Ikke mine ord, men jeg vil nødig si imot diagnoser som en lege har satt.😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:41 Skrevet mandag kl 19:41 Grendel skrev (2 minutter siden): Ikke mine ord, men jeg vil nødig si imot diagnoser som en lege har satt.😅 Ikke sant?😂 Anonymkode: ecb49...0d9 0 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 19:46 Skrevet mandag kl 19:46 Grendel skrev (14 minutter siden): Jeg har en kompis som er lege. Han mener det ikke spiller noen rolle hvor man er utdannet og at alt over 5 i snitt er nevrose uansett. Puh, jammen godt jeg ikke havnet der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:47 Skrevet mandag kl 19:47 Ekstra skrev (Akkurat nå): Puh, jammen godt jeg ikke havnet der. Er du lege? Anonymkode: 815fb...1e0 0 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 19:48 Skrevet mandag kl 19:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du lege? Anonymkode: 815fb...1e0 Langt der ifra. 0 Siter
Kayia Skrevet mandag kl 20:07 Skrevet mandag kl 20:07 Jeg vet ikke hva du mener med "høyest i kurs", men jeg kjenner noen leger utdannet i Norge, andre i utlandet. Deres tilbakemeldinger på legelisten.no samt antall personer på venteliste tyder på at det ikke har betydning hvor de er utdannet. Måten de utøver yrket i møte med pasienten og dens plager derimot, er mer esensiellt. Svogerforskning selvfølgelig, men tror ikke jeg er helt på jordet heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:09 Skrevet mandag kl 20:09 Kayia skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva du mener med "høyest i kurs", men jeg kjenner noen leger utdannet i Norge, andre i utlandet. Deres tilbakemeldinger på legelisten.no samt antall personer på venteliste tyder på at det ikke har betydning hvor de er utdannet. Måten de utøver yrket i møte med pasienten og dens plager derimot, er mer esensiellt. Svogerforskning selvfølgelig, men tror ikke jeg er helt på jordet heller. Du har nok helt rett. Anonymkode: ecb49...0d9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.