AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Har brukt Sobril i mange år, får av legen. Tar bare 10 mg. Er veldig av og på. Kan gå noen uker før neste, annen hverdag osv. men nå i nesten 5 mnd har jeg tatt enten 5 mg eller 10 mg hver dag. Må jeg trappe ned på så lav dose? Eller kan jeg bare stoppe når jeg vil ? Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Anonymkode: fde22...3a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har brukt Sobril i mange år, får av legen. Tar bare 10 mg. Er veldig av og på. Kan gå noen uker før neste, annen hverdag osv. men nå i nesten 5 mnd har jeg tatt enten 5 mg eller 10 mg hver dag. Må jeg trappe ned på så lav dose? Eller kan jeg bare stoppe når jeg vil ? Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Anonymkode: fde22...3a6 Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt, men legen din kan rådføre seg med DPS. Da må du være ærlig og fortelle legen din hvordan du tenker. Anonymkode: 6e1fd...ee2 0 Siter
ISW Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar (endret) Det er ikke en spesialistoppgave å trappe ned/avslutte 10 mg Sobril. Stol på fastlegen din. Endret 5. januar av ISW 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Du kan stoppe uten nedtrapping. Kramper får du helt sikkert ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar nachnoo skrev (42 minutter siden): Du kan stoppe uten nedtrapping. Kramper får du helt sikkert ikke. Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. ISW skrev (52 minutter siden): Det er ikke en spesialistoppgave å trappe ned/avslutte 10 mg Sobril. Stol på fastlegen din. Så en kan gå av og på Sobril på 5 mg og 10 mg i flere år uten at en får farlig abstinenser? Anonymkode: fde22...3a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. Så en kan gå av og på Sobril på 5 mg og 10 mg i flere år uten at en får farlig abstinenser? Anonymkode: fde22...3a6 Ja. Du kan stole på legen din. Du trenger ikke å bekymre deg. Anonymkode: 3231b...d3b 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. Blir det sikrere om jeg skriver det samme en gang til? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Det er en mini dose av den snilleste benzo, dette går helt fint. Du har sannsynligvis ikke noe annet enn placeboeffekt av den dosen. Anonymkode: c14b7...0fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Men jeg har nettopp økt til 25 mg zoloft, fra 12,5. og har mye bivirkninger / symptomer. Måtte spør ChatGPT om Sobril da, og det er ikke anbefalt å stoppe brått på Sobril da? Fordi en kan få farlige kramper / bivirkning. Noen som vet om det stemmer?? Anonymkode: fde22...3a6 0 Siter
frosken Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men jeg har nettopp økt til 25 mg zoloft, fra 12,5. og har mye bivirkninger / symptomer. Måtte spør ChatGPT om Sobril da, og det er ikke anbefalt å stoppe brått på Sobril da? Fordi en kan få farlige kramper / bivirkning. Noen som vet om det stemmer?? Anonymkode: fde22...3a6 Dette har du fått entydig svar på tidligere i tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.