AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:43 Skrevet mandag kl 18:43 Har brukt Sobril i mange år, får av legen. Tar bare 10 mg. Er veldig av og på. Kan gå noen uker før neste, annen hverdag osv. men nå i nesten 5 mnd har jeg tatt enten 5 mg eller 10 mg hver dag. Må jeg trappe ned på så lav dose? Eller kan jeg bare stoppe når jeg vil ? Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Anonymkode: fde22...3a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:43 Skrevet mandag kl 21:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har brukt Sobril i mange år, får av legen. Tar bare 10 mg. Er veldig av og på. Kan gå noen uker før neste, annen hverdag osv. men nå i nesten 5 mnd har jeg tatt enten 5 mg eller 10 mg hver dag. Må jeg trappe ned på så lav dose? Eller kan jeg bare stoppe når jeg vil ? Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Anonymkode: fde22...3a6 Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt, men legen din kan rådføre seg med DPS. Da må du være ærlig og fortelle legen din hvordan du tenker. Anonymkode: 6e1fd...ee2 0 Siter
ISW Skrevet mandag kl 21:46 Skrevet mandag kl 21:46 (endret) Det er ikke en spesialistoppgave å trappe ned/avslutte 10 mg Sobril. Stol på fastlegen din. Endret mandag kl 21:46 av ISW 0 Siter
nachnoo Skrevet mandag kl 21:55 Skrevet mandag kl 21:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legen sier jeg kan stoppe, men jeg er så redd for kramper? Føler kanskje en psykiater vet det litt bedre? Du kan stoppe uten nedtrapping. Kramper får du helt sikkert ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:39 Skrevet mandag kl 22:39 nachnoo skrev (42 minutter siden): Du kan stoppe uten nedtrapping. Kramper får du helt sikkert ikke. Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. ISW skrev (52 minutter siden): Det er ikke en spesialistoppgave å trappe ned/avslutte 10 mg Sobril. Stol på fastlegen din. Så en kan gå av og på Sobril på 5 mg og 10 mg i flere år uten at en får farlig abstinenser? Anonymkode: fde22...3a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:37 Skrevet mandag kl 23:37 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. Så en kan gå av og på Sobril på 5 mg og 10 mg i flere år uten at en får farlig abstinenser? Anonymkode: fde22...3a6 Ja. Du kan stole på legen din. Du trenger ikke å bekymre deg. Anonymkode: 3231b...d3b 0 Siter
nachnoo Skrevet i går, 07:53 Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt sikkert ikke? Jeg vil jo være ganske sikker. Blir det sikrere om jeg skriver det samme en gang til? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 09:46 Skrevet i går, 09:46 Det er en mini dose av den snilleste benzo, dette går helt fint. Du har sannsynligvis ikke noe annet enn placeboeffekt av den dosen. Anonymkode: c14b7...0fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.