AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Noen som har tips pm en solid og TRYGG varmovn på hjul. Trenger en je kan kjenne meg sikker på (må være god kvalitet). Jeg har en panelovn men leiligheten er lang og jeg trenger en varmovn på hjul i gangpartiet. Anonymkode: 3f172...1ce 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har tips pm en solid og TRYGG varmovn på hjul. Trenger en je kan kjenne meg sikker på (må være god kvalitet). Jeg har en panelovn men leiligheten er lang og jeg trenger en varmovn på hjul i gangpartiet. Anonymkode: 3f172...1ce Hvis dette er en ovn du har tenkt å ha stående påslått permanent på vinterstid så ville jeg heller gått for en panelovn til i gangområdet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Lillemus skrev (4 minutter siden): Hvis dette er en ovn du har tenkt å ha stående påslått permanent på vinterstid så ville jeg heller gått for en panelovn til i gangområdet. Jeg tror du har rett i det. Jeg sitter å googler nå og holder på å ombestemme meg og gå for panelovn. Men jeg har en helsikkes betongvegg, jeg har drill men ikke god nok drill for å borre i betong Anonymkode: 3f172...1ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Mill har noen ovner som er godkjent for bruk også når man ikke er hjemme. Med overopphetingsvern og som slår seg av når den veltes. Men den har ikke hjul. De er ikke tunge, så de flyttes lett. Anonymkode: 788a4...258 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror du har rett i det. Jeg sitter å googler nå og holder på å ombestemme meg og gå for panelovn. Men jeg har en helsikkes betongvegg, jeg har drill men ikke god nok drill for å borre i betong Anonymkode: 3f172...1ce Kanskje biblioteket der du bor låner ut borhammer slik at du kan bore i betongveggen? Vi gjør det i alle fall. 0 Siter
laban Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Søk på "gulvovn" eller "flyttbar varmeovn" og se om det er noen som har mål og egenskaper som passer hos deg. Det finnes mange varianter som er flyttbare uten at de står på hjul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.