Gå til innhold

Er det frekt av meg å spørre psykiater igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok kontakt med privat (tidligere)psykiater for å spørre om han hadde ledig kapasitet. Han svarte nei og at han trodde det kunne ta et år før det ble ledig.

Er det frekt å spørre igjen (etter 5 mnd)om det har kommet en åpning? Før jeg eventuelt finner en annen behandler. 

Anonymkode: 4d993...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tok kontakt med privat (tidligere)psykiater for å spørre om han hadde ledig kapasitet. Han svarte nei og at han trodde det kunne ta et år før det ble ledig.

Er det frekt å spørre igjen (etter 5 mnd)om det har kommet en åpning? Før jeg eventuelt finner en annen behandler. 

@nachnoo. Provoserende med folk som ikke tar nei for et nei?

Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt. Jeg tenker at når noen spør igjen etter 5 mnd, er det fordi de ikke har det bra.

Skrevet

Jeg gikk til privat avtalespesialist som sa at man ofte mått purre eller mase litt for å rykke fram i køen.

AnonymBruker
Skrevet
Ftss skrev (14 timer siden):

Jeg gikk til privat avtalespesialist som sa at man ofte mått purre eller mase litt for å rykke fram i køen.

Takk for svar. Dette er helprivat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...