AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Jeg tok kontakt med privat (tidligere)psykiater for å spørre om han hadde ledig kapasitet. Han svarte nei og at han trodde det kunne ta et år før det ble ledig. Er det frekt å spørre igjen (etter 5 mnd)om det har kommet en åpning? Før jeg eventuelt finner en annen behandler. Anonymkode: 4d993...828 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tok kontakt med privat (tidligere)psykiater for å spørre om han hadde ledig kapasitet. Han svarte nei og at han trodde det kunne ta et år før det ble ledig. Er det frekt å spørre igjen (etter 5 mnd)om det har kommet en åpning? Før jeg eventuelt finner en annen behandler. Anonymkode: 4d993...828 @nachnoo. Provoserende med folk som ikke tar nei for et nei? Anonymkode: 4d993...828 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Jeg synes ikke det er frekt. Jeg tenker at når noen spør igjen etter 5 mnd, er det fordi de ikke har det bra. 0 Siter
Ftss Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Jeg gikk til privat avtalespesialist som sa at man ofte mått purre eller mase litt for å rykke fram i køen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Ftss skrev (14 timer siden): Jeg gikk til privat avtalespesialist som sa at man ofte mått purre eller mase litt for å rykke fram i køen. Takk for svar. Dette er helprivat. Anonymkode: 4d993...828 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Tror jeg heller ville dratt til en annen. Med mindre du bor veldig langt uti gokk så burde det finnes psykiatere du kan bestille time hos og få time innen 1 uke. Anonymkode: 0c077...a23 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.