AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:30 Skrevet mandag kl 21:30 Er det iscenesatt eller lever det folk slik? Anonymkode: 555a0...a78 0 Siter
slabbedask Skrevet i går, 03:22 Skrevet i går, 03:22 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det iscenesatt eller lever det folk slik? Anonymkode: 555a0...a78 Enkelte steder er det slik. 1 Siter
krøll9 Skrevet i går, 13:35 Skrevet i går, 13:35 FB mener å ha grunn til å tenke at narkomane og hjemløse på gatene er det du ønsker å se 😁 Lurer du på om folk lever slik? Det gjør de. Men om hvert enkelt klipp er ekte må jo vurderes en og en. Tema hjemløse er interessant for meg: - det er spennende å se hvordan sosiale spilleregler endres. Hvordan ser vennskap ut? Hva er valuta? Den siste er jo for mange klar. - alt kan bli normalitet. Jeg liker å se dokumentarer om hvilke som helst samfunn, kanskje alt utenom det jeg er omgitt av i det daglige selv. Det er jo spennende hvordan det for noen er helt selvsagt å være nynazist, kvinnehater, fundamental-religiøs, prepper, vaksinemotander, ... på samme måte kan livsomstendigheter være noe som gjør en del av en gruppe eller kultur. Kanskje ufrivillig men allikevel er man en representant for den gruppen man tilhører. 0 Siter
Dorthe Skrevet i går, 14:12 Skrevet i går, 14:12 Jeg synes det er rart hvis du tror det er iscenesatt. Det er jo bare å dra ned til Oslo sentrum så ser du det jo. Folk sover rundt omkring ute, bare se på Petter uteligger da han bodde på gata i tre måneder. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det iscenesatt eller lever det folk slik? Anonymkode: 555a0...a78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det iscenesatt eller lever det folk slik? Anonymkode: 555a0...a78 Folk lever på gata i USA ja, og mange andre land. Norge og. Anonymkode: 0a48b...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Klunger av narkomane? Hva mener du med klunger? Anonymkode: 4dbb8...a69 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klunger av narkomane? Hva mener du med klunger? Anonymkode: 4dbb8...a69 Jeg mente nok klynger. Det er masse mennesker i et område. Anonymkode: 555a0...a78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 57 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg mente nok klynger. Det er masse mennesker i et område. Anonymkode: 555a0...a78 USA har ikke noe samhold, som betyr at f.eks ting som å selge dop til kidsa i nabolaget (eller til voksne), gir mening for mange. Typisk er dette folk du vil se på avisene som "drept av politiet "uten grunn"" også starter nordmenn opptøyer i Norge i protest mot rasistisk politi i USA som angivelig er problemet.... Men det er feil ende å angripe og endrer ingenting som vi har sett Det nytter ikke å si "ikke selg dop til kids", eller "politiet må bli bedre", det må komme innenfra hos borgerne/folket, et ønske om å oppføre seg som mennesker ikke dyr/monstre, og det kommer kun innenfra dersom det er enhet/samhold i samfunnet Det har progressive folk ødelagt i Norge, det eneste nordmenn har samhold om er å ødelegge økonomien til folk for å redde kloden fra co2, selve borgerne og deres lidelse er helt irrelevant for progressive folk Zombie byene du ser på youtube er ekte i USA, og kommer til Norge veldig snart. Takker være de progressive "Heltene" du blir pushet til å stemme på av mainstream mediene. De forstår ikke hvordan mennesker fungerer, samme som kommunistene. Ja i en eventyrverden hvor alle oppfører seg perfekt, så går det sikkert å være progressiv, men i den virkelige verden, må en forholde seg til menneskers svakheter/ondskap Berikende Gangster : Hvorfor skal jeg ikke selge dop til kids? Progressiv woke norsk kvinne: Fordi det er galt, så ikke gjør det ! Berikende Gangster : ok da så **går og selger dop** Anonymkode: 4e5cd...353 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): USA har ikke noe samhold, som betyr at f.eks ting som å selge dop til kidsa i nabolaget (eller til voksne), gir mening for mange. Typisk er dette folk du vil se på avisene som "drept av politiet "uten grunn"" også starter nordmenn opptøyer i Norge i protest mot rasistisk politi i USA som angivelig er problemet.... Men det er feil ende å angripe og endrer ingenting som vi har sett Det nytter ikke å si "ikke selg dop til kids", eller "politiet må bli bedre", det må komme innenfra hos borgerne/folket, et ønske om å oppføre seg som mennesker ikke dyr/monstre, og det kommer kun innenfra dersom det er enhet/samhold i samfunnet Det har progressive folk ødelagt i Norge, det eneste nordmenn har samhold om er å ødelegge økonomien til folk for å redde kloden fra co2, selve borgerne og deres lidelse er helt irrelevant for progressive folk Zombie byene du ser på youtube er ekte i USA, og kommer til Norge veldig snart. Takker være de progressive "Heltene" du blir pushet til å stemme på av mainstream mediene. De forstår ikke hvordan mennesker fungerer, samme som kommunistene. Ja i en eventyrverden hvor alle oppfører seg perfekt, så går det sikkert å være progressiv, men i den virkelige verden, må en forholde seg til menneskers svakheter/ondskap Berikende Gangster : Hvorfor skal jeg ikke selge dop til kids? Progressiv woke norsk kvinne: Fordi det er galt, så ikke gjør det ! Berikende Gangster : ok da så **går og selger dop** Hva gjør du selv for å stanse problemet, anonympingle? Går du ut i gatene og stikker så mange kjepper som mulig i hjulene for gangsterne og alle deres medløpere? Møter du opp på "opptøyene" og konfronterer følelsesfanatikerne og woke-idiotene direkte? Bidrar du noen som helst konstruktiv måte til å skape det samholdet du etterlyser? Nei, du sitter nok bare i sofaen i din egen varme stue og skylder på verden rundt deg for din egen konfliktskyhet og intellektuelle feighet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): USA har ikke noe samhold, som betyr at f.eks ting som å selge dop til kidsa i nabolaget (eller til voksne), gir mening for mange. Typisk er dette folk du vil se på avisene som "drept av politiet "uten grunn"" også starter nordmenn opptøyer i Norge i protest mot rasistisk politi i USA som angivelig er problemet.... Men det er feil ende å angripe og endrer ingenting som vi har sett Det nytter ikke å si "ikke selg dop til kids", eller "politiet må bli bedre", det må komme innenfra hos borgerne/folket, et ønske om å oppføre seg som mennesker ikke dyr/monstre, og det kommer kun innenfra dersom det er enhet/samhold i samfunnet Det har progressive folk ødelagt i Norge, det eneste nordmenn har samhold om er å ødelegge økonomien til folk for å redde kloden fra co2, selve borgerne og deres lidelse er helt irrelevant for progressive folk Zombie byene du ser på youtube er ekte i USA, og kommer til Norge veldig snart. Takker være de progressive "Heltene" du blir pushet til å stemme på av mainstream mediene. De forstår ikke hvordan mennesker fungerer, samme som kommunistene. Ja i en eventyrverden hvor alle oppfører seg perfekt, så går det sikkert å være progressiv, men i den virkelige verden, må en forholde seg til menneskers svakheter/ondskap Berikende Gangster : Hvorfor skal jeg ikke selge dop til kids? Progressiv woke norsk kvinne: Fordi det er galt, så ikke gjør det ! Berikende Gangster : ok da så **går og selger dop** Anonymkode: 4e5cd...353 Du er klar over at selv i samfunn med sterkt samhold så selges dop til unger? Du virker så out of touch med virkeligheten? Anonymkode: 0a48b...2aa 0 Siter
Grendel Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det iscenesatt eller lever det folk slik? Anonymkode: 555a0...a78 Jeg har ikke vært i USA på mange år, men i følge folk jeg kjenner er det mye rusa folk på gata. Mer enn før i enkelte områder. Slektninger i USA skriver på FB at uteliggere tar seg til rette på eiendommen deres. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 2 hours ago, AnonymBruker said: Du er klar over at selv i samfunn med sterkt samhold så selges dop til unger? Du virker så out of touch med virkeligheten? Anonymkode: 0a48b...2aa Ja noen er naturlig onde det er lite å gjøre med Andre blir onde av samfunnet vi skaper (som USA er godt eksempel på) At noen tilfeller er uungåelige, er ingen unnskyldnig for å skape mange ganger flere eller med andre ord, 1 dopselger, er bedre enn 100 dopselgere, så at du aldri får det til 0 betyr ikke at 100 er ok Forstår du`? Anonymkode: 4e5cd...353 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja noen er naturlig onde det er lite å gjøre med Andre blir onde av samfunnet vi skaper (som USA er godt eksempel på) At noen tilfeller er uungåelige, er ingen unnskyldnig for å skape mange ganger flere eller med andre ord, 1 dopselger, er bedre enn 100 dopselgere, så at du aldri får det til 0 betyr ikke at 100 er ok Forstår du`? Anonymkode: 4e5cd...353 Jeg forstår at det å dele inn verden i de som er onde og resten vitner om veldig ung alder eller veldig lite kunnskap om samfunnsproblemer. Anonymkode: 0a48b...2aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.