Gå til innhold

Jeg får opp reels på FB med klunger av narkomane på gatene i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det iscenesatt eller lever det folk slik? 

Anonymkode: 555a0...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Enkelte steder er det slik.

Skrevet

FB mener å ha grunn til å tenke at narkomane og hjemløse på gatene er det du ønsker å se 😁 

Lurer du på om folk lever slik? Det gjør de. Men om hvert enkelt klipp er ekte må jo vurderes en og en. 

Tema hjemløse er interessant for meg:

- det er spennende å se hvordan sosiale spilleregler endres. Hvordan ser vennskap ut? Hva er valuta? Den siste er jo for mange klar. 

- alt kan bli normalitet. Jeg liker å se dokumentarer om hvilke som helst samfunn, kanskje alt utenom det jeg er omgitt av i det daglige selv. Det er jo spennende hvordan det for noen er helt selvsagt å være nynazist, kvinnehater, fundamental-religiøs, prepper, vaksinemotander, ... på samme måte kan livsomstendigheter være noe som gjør en del av en gruppe eller kultur. Kanskje ufrivillig men allikevel er man en representant for den gruppen man tilhører. 

Skrevet

Jeg synes det er rart hvis du tror det er iscenesatt.  Det er jo bare å dra ned til Oslo sentrum så ser du det jo.  Folk sover rundt omkring ute, bare se på Petter uteligger da han bodde på gata i tre måneder.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Folk lever på gata i USA ja, og mange andre land. Norge og.

Anonymkode: 0a48b...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Klunger av narkomane? Hva mener du med klunger?

Anonymkode: 4dbb8...a69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klunger av narkomane? Hva mener du med klunger?

Anonymkode: 4dbb8...a69

Jeg mente nok klynger. Det er masse mennesker i et område.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg mente nok klynger. Det er masse mennesker i et område.

USA har ikke noe samhold, som betyr at f.eks ting som å selge dop til kidsa i nabolaget (eller til voksne), gir mening for mange. Typisk er dette folk du vil se på avisene som "drept av politiet "uten grunn"" også starter nordmenn opptøyer i Norge i protest mot rasistisk politi i USA som angivelig er problemet.... Men det er feil ende å angripe og endrer ingenting som vi har sett

Det nytter ikke å si "ikke selg dop til kids", eller "politiet må bli bedre", det må komme innenfra hos borgerne/folket, et ønske om å oppføre seg som mennesker ikke dyr/monstre, og det kommer kun innenfra dersom det er enhet/samhold i samfunnet

Det har progressive folk ødelagt i Norge, det eneste nordmenn har samhold om er å ødelegge økonomien til folk for å redde kloden fra co2, selve borgerne og deres lidelse er helt irrelevant for progressive folk

Zombie byene du ser på youtube er ekte i USA, og kommer til Norge veldig snart. Takker være de progressive "Heltene" du blir pushet til å stemme på av mainstream mediene. De forstår ikke hvordan mennesker fungerer, samme som kommunistene. Ja i en eventyrverden hvor alle oppfører seg perfekt, så går det sikkert å være progressiv, men i den virkelige verden, må en forholde seg til menneskers svakheter/ondskap

Berikende Gangster : Hvorfor skal jeg ikke selge dop til kids?

Progressiv woke norsk kvinne: Fordi det er galt, så ikke gjør det !

Berikende Gangster : ok da så **går og selger dop**

Anonymkode: 4e5cd...353

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

USA har ikke noe samhold, som betyr at f.eks ting som å selge dop til kidsa i nabolaget (eller til voksne), gir mening for mange. Typisk er dette folk du vil se på avisene som "drept av politiet "uten grunn"" også starter nordmenn opptøyer i Norge i protest mot rasistisk politi i USA som angivelig er problemet.... Men det er feil ende å angripe og endrer ingenting som vi har sett

Det nytter ikke å si "ikke selg dop til kids", eller "politiet må bli bedre", det må komme innenfra hos borgerne/folket, et ønske om å oppføre seg som mennesker ikke dyr/monstre, og det kommer kun innenfra dersom det er enhet/samhold i samfunnet

Det har progressive folk ødelagt i Norge, det eneste nordmenn har samhold om er å ødelegge økonomien til folk for å redde kloden fra co2, selve borgerne og deres lidelse er helt irrelevant for progressive folk

Zombie byene du ser på youtube er ekte i USA, og kommer til Norge veldig snart. Takker være de progressive "Heltene" du blir pushet til å stemme på av mainstream mediene. De forstår ikke hvordan mennesker fungerer, samme som kommunistene. Ja i en eventyrverden hvor alle oppfører seg perfekt, så går det sikkert å være progressiv, men i den virkelige verden, må en forholde seg til menneskers svakheter/ondskap

Hva gjør du selv for å stanse problemet, anonympingle?

Går du ut i gatene og stikker så mange kjepper som mulig i hjulene for gangsterne og alle deres medløpere?

Møter du opp på "opptøyene" og konfronterer følelsesfanatikerne og woke-idiotene direkte?

Bidrar du noen som helst konstruktiv måte til å skape det samholdet du etterlyser?

Nei, du sitter nok bare i sofaen i din egen varme stue og skylder på verden rundt deg for din egen konfliktskyhet og intellektuelle feighet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du er klar over at selv i samfunn med sterkt samhold så selges dop til unger? Du virker så out of touch med virkeligheten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har ikke vært i USA på mange år, men i følge folk jeg kjenner er det mye rusa folk på gata. Mer enn før i enkelte områder. Slektninger i USA skriver på FB at uteliggere tar seg til rette på eiendommen deres. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du er klar over at selv i samfunn med sterkt samhold så selges dop til unger? Du virker så out of touch med virkeligheten?

Ja noen er naturlig onde det er lite å gjøre med

Andre blir onde av samfunnet vi skaper (som USA er godt eksempel på)

At noen tilfeller er uungåelige, er ingen unnskyldnig for å skape mange ganger flere

eller med andre ord, 1 dopselger, er bedre enn 100 dopselgere, så at du aldri får det til 0 betyr ikke at 100 er ok

Forstår du`?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja noen er naturlig onde det er lite å gjøre med

Andre blir onde av samfunnet vi skaper (som USA er godt eksempel på)

At noen tilfeller er uungåelige, er ingen unnskyldnig for å skape mange ganger flere

eller med andre ord, 1 dopselger, er bedre enn 100 dopselgere, så at du aldri får det til 0 betyr ikke at 100 er ok

Forstår du`?

Jeg forstår at det å dele inn verden i de som er onde og resten vitner om veldig ung alder eller veldig lite kunnskap om samfunnsproblemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...