UtakknemligDiva Skrevet i går, 02:30 Skrevet i går, 02:30 Jeg er jo litt nedfor igjen av flere grunner. Når det blir mange forandringer på en gang blir jeg sånn, det er vinter og mørketid i tillegg, det betyr at det meste er mer krevende selv om jeg har hatt verre vintre. Jeg står nå ovenfor et valg. Ingen tvinger meg, men det handler om hva jeg vil. Jeg kan velge å ikke gjøre, men det betyr at jeg mister en del av identiteten. Jeg har ikke lyst til noen ting. Men hva vil jeg se tilbake på? At jeg lot meg stoppe av psykdom? Vi vet vel at gener og miljø er avgjørende. Ikke alle ble syke av miljøet, så det er nok mest gener. Skal man stoppe fordi man har feil gener? Jeg vil noe, men likevel så vil jeg ikke handle. Tanken på å handle er slitsom og skaper ekstra stress. Hvis jeg ikke gjør, så risikerer jeg å gå med «hva om jeg gjorde». Jeg føler bare jeg ikke klarer å forandre meg selv om jeg prøver. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden UtakknemligDiva skrev (15 timer siden): Jeg står nå ovenfor et valg. Ingen tvinger meg, men det handler om hva jeg vil. Jeg kan velge å ikke gjøre, men det betyr at jeg mister en del av identiteten. Kan du slutte med dette tåkepratet, og fortelle oss hva dette egentlig handler om? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden psykedeliker skrev (14 minutter siden): Kan du slutte med dette tåkepratet, og fortelle oss hva dette egentlig handler om? Nei det kan jeg ikke. Jeg har skrevet alt for mye her inne, og vil ikke at de som kjenner meg irl skal se den siden av meg. Det kan bli for lett å kjenne igjen. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden): Nei det kan jeg ikke. Jeg har skrevet alt for mye her inne, og vil ikke at de som kjenner meg irl skal se den siden av meg. Det kan bli for lett å kjenne igjen. Da kan du la være å fiske etter sympati her i det hele tatt. Vondt I Viljen™ er ikke en sykdom. 0 Siter
slabbedask Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 hour ago, UtakknemligDiva said: Nei det kan jeg ikke. Jeg har skrevet alt for mye her inne, og vil ikke at de som kjenner meg irl skal se den siden av meg. Det kan bli for lett å kjenne igjen. Vurderer du flytte til utlandet? Tyrkia? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden slabbedask skrev (2 timer siden): Vurderer du flytte til utlandet? Tyrkia? Nei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden UtakknemligDiva skrev (19 timer siden): Jeg er jo litt nedfor igjen av flere grunner. Når det blir mange forandringer på en gang blir jeg sånn, det er vinter og mørketid i tillegg, det betyr at det meste er mer krevende selv om jeg har hatt verre vintre. Jeg står nå ovenfor et valg. Ingen tvinger meg, men det handler om hva jeg vil. Jeg kan velge å ikke gjøre, men det betyr at jeg mister en del av identiteten. Jeg har ikke lyst til noen ting. Men hva vil jeg se tilbake på? At jeg lot meg stoppe av psykdom? Vi vet vel at gener og miljø er avgjørende. Ikke alle ble syke av miljøet, så det er nok mest gener. Skal man stoppe fordi man har feil gener? Jeg vil noe, men likevel så vil jeg ikke handle. Tanken på å handle er slitsom og skaper ekstra stress. Hvis jeg ikke gjør, så risikerer jeg å gå med «hva om jeg gjorde». Jeg føler bare jeg ikke klarer å forandre meg selv om jeg prøver. Bruk tid på konsekvensene av valget ditt, både på kort og lang sikt. Anonymkode: 8de76...b81 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk tid på konsekvensene av valget ditt, både på kort og lang sikt. Anonymkode: 8de76...b81 Men jeg føler jeg må være synsk. Jeg er veldig sånn at jeg lurer på hvordan alt ville blitt om jeg prøvde, mens alt føles bortkastet om jeg ikke gjør. Jeg er heller ikke noe fornøyd med noe ved meg selv. Om jeg tar et steg videre i livet så synes jeg ikke steget er stort nok. Og jeg begynner å bli så gammel at jeg føler løpet er kjørt på alle områder nesten Endret 1 time siden av UtakknemligDiva 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) . Endret 1 time siden av UtakknemligDiva 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.